Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 280 ggr
Zabbio
0

Hund i träd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa lite bilder på min vovve som jag fotade idag.

Kritik önskas. Gärna tips med… får inte fokuset rätt på rörliga objekt! ><

Menmen:P Första bilden. Ceddie i trädet.

Vet att båda första bilderna är konstigt exponerade..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0

hehe, tyckte att denna blev lite rolig :P Hon hoppar och vänder sig samtidigt..

Zabbio
0

Sista bilden.

Jo, jag vet att alla säger ''var i jämnhöjd''..men här är poängen ju att jag inte är på den vanliga jämnhöjds nivån, så ge mig inte just den kommentaren:P

Eller, säg det om ni vill, men jag kommer inte lyssna, inte denna gången. XD

Det var sista bilden. :)

emmsaaan
0

Du skulle varit i jämnhöjd med hunden! Nejdå, jag skojade ^^

Fina bilder men på #1 så ser hunden väääldigt utsträckt ut.

Zabbio
0

xD

Tack!

Hon är väldigt smäcker och lång.. man kan inte tro att hon är hälften rottweiler och 25% labbe:P

emmsaaan
0

#4 Nej, det kan man verkligen inte tro! ^^ Hon var iaf superfin.

Zabbio
0

Lägger in en bild på henne i mer normal profil. x) Helt oredigerad.. har inte ens tittat ordentligt på den.. xD Så ingen kritik behöver ges om ni inte absolut vill. x)

Tackar:P

Kratin-98
0

oj då hur kom hon upp dit? vad är det för ras?

Gips
0

Tuff bild! Ovanlig, har bara sett katter i träd på bild, inte hundar. Bra bild!;)

Moa-16
0

Jätte fina bilder. #1 var ju riktigt häftig! Men #2 skulle ha varit i jämnhöjd med hunden tycker jag, Mohhaa.. ;)

Tinwe
0

Jag gillade faktiskt att du inte var i jämnhöjd på #2.. Man får lite den "puppy-eyes" blicken som säger "jag är oskyldig" tycker det ser ut mer som meningen.. :) Bra ögonkontakt och mycket fin hund! Skrattande

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

[Hilo]
0

Snygga bilder! Älskar #1
En väldigt spännande och orginell bild!

Hon är alltså 50% rottweiler och 25% labbe. Vad är de andra 25% då? :p Labben syns ju, helt klart, tycker jag.. Glad