(M) kritik - Hundfotografering
Tack vare snön har det blivit en hel del snöbilder i mitt galleri här hemma. De två senaste dagarna då vädret varit OK, och snön legat på marken har jag tillbringat stor del utav min tid för hundfotografering i naturen. Så jag skulle önska lite konstruktiv kritik på den här bilden! :)
Hoppas ni får en GOD JUL :)
Mvh Emelie 
Putt? :)
Mvh Emelie 

Jag tycker att det är en fin bild hade önskat att hunden hade varit lite mer i mitten och att grenen som står upp snor lite fokuset,annars är den väldigt fin med den framåtspringande hunden och snön :)
God jul på dig sj! :D
Fin bild! Fint ljus och bra exponerat. Jag tycker om kompositionen väldigt mycket - jag vill inte alls ha hunden mer i mitten, isf hade bilden blivit mera tråkig och vanlig. Hunden är väldigt söt på bilden - bra fångat. Jag önskar att grenen framför hunden inte hade varit där, det känns som om den är väldigt mycket i vägen. Fina färger i bilden, jag gillar det blåa i bakgrunden. Bilden är skarp, men skärpan känns pixlig tycker jag. Har du skärpt upp bilden mycket i något bildredigeringsprogram?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Himla snygg bild, härlig kontrast, exponering o färger o komposition! Kanonbild enligt mig;)
#5: Tack så mycket :)
Mvh Emelie 
Jag är inte så duktig på vad som är rätt och fel när man fotar och så. Men enligt mina ögon kan inte bilden bli bättre! Älskar färgerna, hundens blick, att du är i hundens nivå. Helt perfekt. Tycker att pinnarna i hörnet också passar in. Och får en känsla av att hunden är i en sagoskog på något sätt. Mycket fin bild! :D *tummen upp*