(L) Kritik - Kaniner
Jag skulle vilja ha lite lätt kritik för dessa bilder!
Vänta med att kommentera.
Nu får ni Kommentera
oj oj oj så många bilder :) Men nu ska jag ta o skriva igenom varje bild :) hahah, då får jag i alla fall någonting att göra :)
#0 Min personliga favorit, skulle eventuellt kunna bli bättre om gallret försvann bara sådär -poff! Suck önskedrömmar ;) Tillbaka till ämnet nu då, kaninen ser lite ihoptryckt ut, men är riktigt söt. Skärpan och bakgrunden är bra även kompositionen är bra :)
#1 Faller mig inte så jättemycket i smaken. Samma sak med gallret här. Skärpan är bra också.
#2 Så söt kanin :) Hade du gått ner lite i kaninens nivå hade helhets intrycket ökat. Skärpan är bra här med och åter igen gallret som ovanstående. Jag vet att man inte kan ha kaninen helt lös, även fast man skulle vilja det vid fototillfällen :)
#3 Bra komposition, bra skärpa. Stör mig dock liiiite på att den är så tight beskuren. Annars en riktigt fin bild :)
Emma, medarbetare på Hästfoto.
#5: Tack för den bra kritiken! Jo, bra det att man kan redigera bort gallret^^
Tack än en gång, nu har jag lite att ta igen till nästa foto-dag!
#5 Var bara tvungen att påpeka att det visst går att ha vissa kaniner helt löst. Jag har alltid mina kaniner lösa när jag fotar dem, och även annars när de bara är ute ;)
#8 Nej då, den ena följer oftast in självmant efter en när man går in, annars är det bara att gå och plocka upp henne, eller ropa på henne så kommer hon oftast. Den andra får man ha lite mer koll på, men hon springer inte precis iväg eller något, och det är bara att plocka upp henne också. :)