(H) Kritik - Bilder på mina djur
Finns djurforum om du vill visa upp dina söta djur 
Detta är i huvudsak ett forum för kritik m.m.
#4 Men hallå jag ville inte visa upp mina djur jag ville visa upp fotona av mina djur och få kritik på dem ju! Så pluttinuttsöta var väl inte dessa bilder väl eller är jag helt förblindad?
#5 Hmm.. Jag ser ingenstans att det är kritik du är ute efter.
De ligger i tråden, men du varken nämner det i rubriken eller huvudinlägget..
Det är bra om man gör det också..
Men okej. Första bilden - Spännande, bra skärpa på nosen. Bra färger och bra beskuret. Kanske skulle ha låtot hela nederdelan vart röd, och inte haft de gröna hörnen i bild. Annars, en bra shoot.
De andra tre säger mig inte så mycket.
Vanliga porträttbilder.
#6 Ja miss av mig jag la den i den kategorin men det är klart att det ska stå i rubriken. Sorry!
Gillade första och tredje bilden supermycket.
Första bilden har så snygga bakgrundsfärger och skärpan ligger snyggt på nosen :) Håller med Hilo om att det hade passat bättre om de nedersta gröna kanterna var bortskurna.
Andra bilden säger mig inte så mycket som utomstående. Likadant med fjärde bilden. Men de är dock sockersöta ändå!
Tredje bilden ger mig en skön känsla i magen. Gillar verkligen dimman och att hennes ögon är jättestora! Lite kul ställe hon sitter på även.. gör bilden originell :) Bänken till höger kunde möjligtvis skäras bort även.
Just my thoughts ^^
Ändrar rubriken och i första inlägget så fler förstår att det är kritik du är ute efter och inte vara visa upp dina bilder.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se