(L) Kritik- Kanin
Vid första anblick så säger inte bilden mig så mycket, den är utfrätt i kanten, lite sned och rätt trist komponerad. Ruskigt söt kanin!! Du kanske borde tagit en stående bild, lite mer i jämnhöjd med kaninen och lite närmre, den skulle fått ett intressantare intryck då. :) Annars fina färger och bra skärpa på motivet :)
jag är riktigt riktigt dålig på att kommentera har jag märkt :o men jag måste ändå göra ett försök (aa)
Emma, medarbetare på Hästfoto.

#1 Nejdå,det är bra med olika synvinklar :) Kan tillägga att jag inte vet om den är fotad med kamera eller mobil xd
Bilden är lite för ljus, särskilt uppe i högra hörnet. Men kaninen är väldigt söt! Kanske hade det blivit bättre om man såg kaninen något mer framifrån, fast då hade kanske den ljusa bakgrunden blivit ännu svårare. Du kunde också ha beskurit bilden lite, eller tagit en stående bild som Eklang skriver.
Olle

#3 Aa,ska tänka på det nästa gång :)
Det jag tänker på när jag ser bilden är att jag skulle nog viljat se att du hade gått ner ännu mer i kaninens nivå, det känns som du står lite lite för högt motför kaninen så det nu ser ut som man tittar ner på den.
synd på bakgrunden och att bilden är lite ljus, jag ser heller ingen direkt skärpa men jag tycker att du har fångat ett bra ögonblick då kaninen står på bakbenen och spejar runt.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#5 Okej,tack för kritiken!