(M) Kritik - två rådjur till
Går det att ändra rubriken? Det är visst två rådjur på bilden!
I lite dåligt ljus, men motivet blev ganska roligt.
Olle
Oavsett kvalitén på bilden så gillar jag den här mycket!
Älskar uttrycket i rådjur nummer ett och minjön är inte för rörig.
Bra jobbat 
Tack Hilo! 
Olle
#3 Sorry för mitt fina ord "minjön" - Menade ju självklart Miljön 
Normalt gillar jag inte bilder där djuren tittar rakt in i kameran, det ser lite onaturligt / skrämda ut. Men det är ju en ganska rolig pose den större av dem har.
Skärpan saknas lite, men det är troligen för att det fotograferas genom fönster - och det verkar ju vara ett bra gömsle så det är svårt att göra något åt.
Tycker det ser ut som att de har rejält tjock vinterpäls, jämfört med rådjuren här utanför Malmö.
mvh Martin
Jag håller med, den har en rolig pose även om bildkvaliteten inte är så bra. Bilden är faktiskt tagen genom ett öppet fönster, men i ganska dåligt ljus. Dessutom med ett gammalt objektiv som hör till min analoga kamera, eftersom min bästa telezoom är inne på reparation. Man måste ju försöka ändå! Rådjuren behöver verkligen ha tjock vinterpäls. I natt var det -16 grader, och det sägs att det ska bli ännu kallare.
Olle
Jag har ändrat rubriken åt dig, det ska gå att ändra rubrik och inlägg under en timme efter man har publiserat det, annars är det bara Sajtvärd och Medarbetare som kommer åt den funktionen.
Bilden gillar jag, har inget satt säga om den mer än att jag gillar den.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se