(M) Kritik - Katter
Härliga fäger och bra skärpa.*Får lite minnen tillbaka till de lite äldre typen av vykort.
Synd att du kapade tassarna, hade gärna sett hela katten.
Annars över lag, en bra bild på en söt katt.
#2 Mycket bättre. 
#3 Är det något annat som du tycker om den bilden? (Inte samma som den övre)
#4 Skärpan är bra.. Fina klara färger.
Vet inte om linjen (muren(?) kissen står på är något sned, men det är inget som jag tycker stör.
En mycket bra bild tycker jag.
Kanske skulle anmära på det gröna i bakgrunden, men jag tycker inte att det stör, så jag låter det vara så 

Jag tycker du har lyckats väldigt bra, en vit katt med mörka färger brukar inte gå så bra i solen. Men du har lyckats fått en bra balans på ljus och mörker. Tyckte väldigt mycket om att du lyckades ånga svansföringen på bild nummer 2. 
#5 Jag tycker det är jättesvårt att hålla kameran rakt 
#6 tack för en sån bra kritik, vart riktigt glad 
#7 Haha jag med.. men som jag sa. Det stör mig inte
Mina bilder blir sällan raka 

Jag tycker det är lite charmigt med snea bilder (inte för mycket) det visar att man inte är en maskin xD INGEN vad jag vet kan hålla en kamera helt rakt.
Bild nr två som du lägger in gillar jag mest av de båda, den första känns som att den är beskuren fel, som att du har kapat av benen
Den andra är underbar! Vilka fina färger! Det enda jag tycker är synd är skuggan som blir över kattens ögon och från kattens huvud, sen att katten inte kunde hålla svansen i styr tycker jag är charmigt. Verkligen en fin bild!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#10 Den första bilden är inte beskuren, benen var inte med på bilden.
Kul att du gillade den andra, bilden är som sagt tagen ur en klurig vinkel. Katten låg på muren och jag stod på marken. Hade tyvärr inget att klättra på…