Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettdjurfoto-ifokus
Läst 605 ggr
Mari
0

Djurfoto.ifokus 2010?

Hej medlemmar och ickemedlemmar!

Vad skulle ni vilja se för olika förändringar för djurfoto.ifokus under det nya året? Vill ni se mer utav något? Fler artiklar? Fler omröstningar? Fler tematrådar? Mer tips och trix?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Deklol
0

fler tävlingar med priser! tror det kan öka aktiviteten…

Mari
0

#1 Vad för priser skulle du vilja se att det är med i tävlingarna?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Deklol
0

#2 behöver inte vara något dyrt eller stort, t ex ett lens-cleaning kit (99kr på netonet) som första pris, och sen gå neråt i prisklass ^^

KickanW
0

En förslag på priser är att tigga hos supportgruppen och få betalmedlemskap (minns inte vad de kallar sånt). Sånt har jag sett att andra siter har som pris.

Mari
0

Tack för tipsen!
Jag hoppas att vi under året kan få ihop vinster till någon eller några större tävlingar, det tycker jag är en bra idé som säkert blir uppskattat av många.

För övrigt då? Vill ni ha fler artiklar kanske?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Puttar upp, fler kanske vill göra sin röst hörd? Vi lyssnar och tar emot alla tips och idéer, ingen idé är för dum!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ida94
0

En ny artikel om en kamera? Då tänkte jag om denna kameran: Pentax K 100D super (det är en digital systemkamera) ^^

Mari
0

#7 Menar du en recension?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ida94
0

#8 Ja, jag har den kameran men jag vill lära mig mera om den. Om man inte kan siriva en artikel om den?

Mari
0

#9 Du får gärna hjälpa till och skriva ihop en recension på den om du vill?
Jag tror dock inte vi kan göra artiklar för speciella kamerasorter och hur de fungerar men jag kan nog försöka få till något mer generellt för alla sorters systemkameror då alla faktiskt är uppbyggda på samma sätt i grunden.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ida94
0

#10 Men jag kan inte så mycket om den än så jag vet inte hur jag ska göra recension om den.

Mari
0

#11 Jag PMar dig!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se