Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 1610 ggr
Salmissra
0

(L) Kritik - Sphynxkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa..

Upptäckte just den här iFokus sajten och då jag fick en begagnad systemkamera för ett tag sen måste jag dela med mig utav lite bilder och ni får gärna kommentera!

Jag har en nikon d 40 kvaliteén verkar dock försämras så fort man lägger upp bilder här.. Men men!

Shoot!

[Golgadoth]
0

Jag älskar hans öron Skrattande

Moa-16
0

Otäck26 Men bilden är ju kanon tycker jag!

Trollhassel
0

Älskar uttryket! Underbar bild!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

majlar
0

Det ser ut som han säger.  -Och vad vill du??

Fin bildGlad

Salmissra
0

Det är en liten hon! Luna närmare bestämt :)

Tack för kommentarerna!

Guho
0

vet inte om man får klaga på hårda skuggor i "lätt" men om man får det så gör jag det nu :D

Salmissra
0

Hårda skuggor? Hur menar du då? Jag är total nybörjare så jag lär mig gärna om du förklarar vad du menar.Skrattande

Guho
0

skuggan från hakan är för hård tycker jag.

Trollhassel
0

Om man fotar med blixt i ett mörkt rum så blir skuggan ofta hård (skarp och tydlig). Svårt detdär med blixt tycker jag, men jag gillar bilden. Kan eventuellt hålla med om skuggan men jag är inte heller någon expert på skuggor.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Maiae
0

Tycker bilden är riktigt fin! :)

Tycker lite som #8 säger, för att få mindre hårda skuggor kan du sätta ett papper framför (inte mot blixten så bränns pappret  utan lite framför) blixten så att det blir skarpa bilder utan hårda skuggor. Förklarar extremt dåligt men jag hoppas du förstår :)

Mvh Maia

Mari
0

Haha vilken snygging!
Ser verkligen bestämd ut, bra bild, lite hårda skuggor som redan någon nämnt men jag tycker det är bra för bilden då katten ser "hård" och bestämd ut.
Synd att skärpan har hamnat på nosen, jag tror det hade sett ännu bättre ut om skärpan även hamnat på ögonen.

sen lite OT har din katt inga morrhår?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se