Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 440 ggr
Starfall
0

(L) Kritik - Hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Detta är en bild på min hund Love. Skulle vara kul att få lite konstruktiv kritik på den så jag kan lära mig mer om att fota hundar :)

/Caroline

Brownie
0

Jag ser inte så mycket med bilden som inte skulle vara bra utan allt är fint enligt mig!  Bra jobbat och mycket fin bild :)

Gemela
0

Jättemysig bild! Hade nog velat att du placerat hunden en aning mer till vänster istället för åt höger och haft lite mer luft vid huvudet. Annars helt perfekt! :)

Starfall
0

Tack för kommentarerna! =) Ska tänka mer på placeringen nästa gång:)

Pose-idon
0

Bara för att vara anti tycker jag du skulle haft hunden mer åt höger, annars superfin bild Skrattande

//Elin

Metinia
0

Jättefin bild! Riktigt snygga färger och snyggt exponerat! Riktigt fin skärpa med fokus på rätt plats och kort snyggt skärpedjup! Uttrycket hos hunden är toppen - bra fångat! Jag bara älskar att det ligger lite snö på nosen och lite här och var i pälsen, det ger en jättefin vintrig känsla, :). Jag tycker dock att du skulle ha haft lite mer luft under hunden och istället beskurit aningen hårdare i höger och vänsterkanterna i bilden, dock är jag i och för sig lite kluven på punkten angående beskärningen, det var lite klurigt.

Iaf en jättefin bild, fortsätt så!

Mari
0

Bra hundbild!
Jag gillar positionen som den är, fast bilden känns lite mörk? Speciellt över hundens ögon, gillar snön som ligger i pälsen - vackert!

Har du redigerat bakgrunden till svartvit? Tycker bakgrunden vart lyckad, nu är all fokus på hunden

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se