Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 472 ggr
Maiae
0

(L) Kritik - Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite vinterbiler på kaninerna och en blev jag faktiskt riktigt nöjd med, skulle gärna vilja ha lite kritik på den :)

Mvh Maia

Brownie
0

Jag är dock inte så bra på att ge kritik men jag ser inga fel med bilden :) Fint med snön på den gulliga nosen och fin bakgrund :)

Maiae
0

#1 Tack :D

Mvh Maia

minkaninester
0

Denna borde ligga i (M) :)

Men bilden är jätte fin, du har fångat fin fokus och det är klara och fina färgen, en helt enkelt pang bild :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Maiae
0

#3 Tack så mycket, tänkte på om jag skulle lägga bilden på Medel men eftersom det är min första bild som jag lägger upp här så la jag ändå den på Lätt :)

Mvh Maia

Mari
0

Mycket fin bild! Kanske att den är aningen tajt beskuren och att kaninen är lite mörk? Men det fungerar bra ändå!
Jag gillar hur du fångat kaninens nyfikenhet, riktigt bra!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Maiae
0

#5 Jo, något mörk är den kan jag hålla med… Tack så mycket! :)

Mvh Maia

Metinia
0

Jättesöt kanin! Underbart porträtt med härlig bakgrund och fin skärpa! Bilden är liiite mörk och en aningen kontrastlös, men det skulle du kunna fixa till i ett bildredigeringsprogram om du vill. Bra att du är i kaninens nivå, det är svårt med så små djur med du har lyckats toppenbra! Jag får en svag känsla av att bilden låtar något, men lite svårt att avgöra när det inte finns någon linje i bilden att förhålla sig efter.

En mycket bra bild, du är duktig! Skrattande

hamster96
0

en jättefin bild!

Maiae
0

Tack så väldigt mycket, bilden är helt oredigerad så så fort jag får en ny dator som kan ha photshop (har en minilaptop just nu eftersom min vanliga dator har slutata fungera) då ska den här och några andra bilder redigeras lite Skrattande

Mvh Maia