Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 519 ggr
Brownie
0

(L) Kritik- Kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Skulle vilja ha lite kritik på den här bilden :)

Bilden är inte redigerad och är tagen med en digitalkamera på 5.0 megapixlar.

NaimaG
0

Bilden är oerhört kornig men det beror ju på att det är tagen med en digitalkamera med några pixlar. I övrigt tycker jag det var en bra bild för att vara från en digitalkamera men kopplet förstör bilden lite.

Brownie
0

#1 Tack,ja jag vill ha en bättre kamera men,men allt kan man inte få :P

Brownie
0

får man putta upp sin kritiktråd? :)

Spectabile
0

Hoppsan, ramlade in här som gäst :)

Det där var minsann ingen dålig bild, om du har tillgång till något redigeringsprogram så skulle du kunna klona bort kopplet, det skulle förhöja fotot. Men som sagt i det stora hela en fin bild :)

Brownie
0

#4 Tack så mycket! Ja jag har photoshop men la in så många bilder samtidigt så har inte orkat redigera så många :)

Mari
0

Jag kan inte hålla med om att bilden är så korning, det märks inte så väl.
Bra att du gått ner i nivå med kaninen - det gillar jag och det blir oftast bäst bilder då.

För att få bilden mer intressant så skulle jag ha försökt fått kaninen mer frammifrån, nu känns det som den har vänt sig bort från dig så man ser mest utav ryggen och sidan.

Nu la jag märke till ögat - intressant med speglingarna!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Brownie
0

#6 Tack för kritiken! :)

Brownie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här har jag testat att redigerat bort kopplet helt,det ser lite roligt ut med att det är lite "hål" där i mitten på han där jag haft sele :)

Mari
0

Jag gillar bilden med kopplet bättre :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Brownie
0

#9 Okej :) Ja det är lite olika åsikter vissa tycker den drar åt sig alldeles för mycket uppmärksamhet, andra inte ;)

KickanW
0

Jag måste bara påpeka #1: Du menar kompakt kamera, inte digitalkamera. Det finns stora, jättebra systemkameror som är digitala ju.

Brownie
0

# 11 Aa men vi får väl säga en digital kompakt kamera :P