(M) Kritik - Trisse

Oj, vilken otur med hörnet! Älskar bilden i övrigt, men hörnet är ju störande tyvärr. Jättefint ljus och härlig känsla i bilden! Skärpan är helt ok också.
Är den redigerad i övrigt (jag antar att du klippt bilden)? Har du orginalet kvar?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

jag har inte redigerat nånting, bara klippte för att det var så mycket runt om honom.
men jag har inte orginalet kvar, för jag sparade och då ersattes den, tyvärr.
Men jag ska ta ännu fler bilder på honom i morgon, konstigt nog blev det bara sådär i hörnet på den här bilden!
Men tack för kritik duuu! 

Bilden är jättehärlig! Låt bli att klippa för mycket i bilderna i onödan och var noga med att spara en kopia. Själv gillar jag lite mer bakgrund i bilderna. Inte för mycket, men inte för lite. Det beror ju mycket på hur bakgrunden ser ut också, men på denna bilden var ju bakgrunden absolut inte störande. Fin gammal trävägg. Hoppas att hörn-insidenten inte upprepar sig igen :P

Med Vänliga hälsningar

jag kan kolla igenom bilderna och se om det finns någon bra bild som jag kan lägga upp som jag inte har klippt i. 

Mysig bild! Så fint han sitter och solar sig!
Med Vänliga hälsningar

Ja, och så är han röd om nosen, så kallt som det är!
Vilken fin, varm färg på en katt! Som gjord för bilder i morgon- eller kvällssol. 
Olle

#8 Ja, han är riktigt fin! :D tack!