Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 562 ggr
Ronja06
0

(H) kritik - kanadagås

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fågelfotografering har väll aldrig varit något som jag haft i intresse. Men när man stöter på ett kanontillfälle att fota fåglar är jag inte sen med att plocka upp kameran. Bjuder här på en något udda bildresultat från den fotograferingen, som skiljde sig från mängden men som föll mig i smaken.

Bilden är fotad med en Nikon D90 + Tamron AF 70-300mm. Bilden är en förminskad version av orginalet. Minns ej inställningarna för tillfället.

Mvh Emelie Förlägen

[HeartQueen]
0

otroligt snygg bild!

Ronja06
0

#1: Tack så mycket :)

Mvh Emelie Förlägen

HannaT
0

Verkligen snyggt! Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

[Eleya]
0

Wow..mycket vacker!

Gips
0

Tuff bild!;)

Martin
0

Tjusigt, visar att "fågelfoto" kan vara så mycket mer än bara ett "artporträtt".

mvh Martin

FeliciaS
0

Fina detaljer utav fjädrarna :) Tycker om skärpan och de naturliga detaljerna i bilden, däremot dras min blick ganska omgående till det väldigt ljusa partiet i högra delen utav bilden.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Mari
0

Håller med er alla här ovan, verkligen ett snyggt foto! Något man vill rama in och hänga upp på väggen Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ronja06
0

Tack så jättemycket för alla gulliga kommentarer! Glad

Mvh Emelie Förlägen

Moa-16
0

Bara jag som inte ser det "snygga" i bilden? ;)  Nej, jag ska inte vara elak! Men jag vill mer se djuret,hehe. Men jag är inte så konstnärlig så jag förstår nog inte förtjusningen i bilden på "djuret" på det sättet. Men den är bra som "icke djurbild"Fråga inte hur jag tänker9