Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 586 ggr
Cherione
0

(M)-Kritik- redigerad katbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade och redigerade denna bild idag undrar vad ni tycker om den.

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Metinia
0

Snyggt! Jag gillar redigeringen, snygg färgskala med sepiatonerna. Kanske att den är lite väl överexponerad nere i vänstra kanten, jag hade nog försökt spara lite mer struktur där om jag var du. Skärpan i bilden är snygg och själva motivet är snyggt. Texten ser helt okej ut förutom att jag inte gillar att det inte är ett riktigt copyright-tecken du fått tag i. Ser aningen amatörmässigt ut med ett c med parenteser.

Ramen i bilden gillar jag, den är riktigt snygg faktiskt. Dock tycker jag att bubblan med fjärilar tyvärr inte tillför något till bilden. Den drar snarare ner helheltsintrycket då den enligt mig varken passar in i själva bilden eller ser särskilt naturlig ut. Ta bort den och jag tror att bilden skulle bli mycket bättre!

Bra jobbat! Jag gillar framför allt din bildidé med redigeringen, det är även väl utfört. Keep up the good work!

Cherione
0

#1 Tack för kritiken.

Tyckte det såg så tomt ut utan ngt alls i hörnet men ska testa att ta bort fjärilarna sedan.

Anledningen till det konstiga copyright är att jag inte har någon arning om hur man får ett riktigt… mummel

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Metinia
0

#2: Ett tips för att få fram ett riktigt copyrighttecken är ett du googlar på det, letar upp ett tecken och kopierar det genom att markera det och sedan klicka Ctrl + C. Därefter klistrar du in det genom Ctrl + V. Dock fungerar ej tecknet i alla textstilar så du kanske måste byta textstil på just tecknet.

Gemela
0

#2 och #3 Ni kan få fram copyright genom att hålla ner Alt och trycka 0169 :)

Okay
0

Ni kan även få copyright genom att klicka © alt + 8*4 (alt+8888)

Mari
0

Mycket vacker redigering, jag tycker att du har lyckats bra. Känns som att bilden är gammal och tappat färg och även ljusnat med tiden. Jag gillar den skarpt!
Ser faktiskt ut som ett vykort Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se