Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 449 ggr
IdaL
0

(H)Kritik - Kattdrömmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag skulle vilja ha kritik på denna bilden tagen på min katt som myser i mitt fönster. Jag själv gillar bilden för att hon ser ut att drömma sig bort, det ser harmoniskt ut på något sätt.

Jag skulle hemskt gärna vilja höra vad ni tycker om bilden.

Nikon D90 & Sigma 70-200mm f/2.8
F/2.8 1/200 ISO 250

IdaL
0
NaimaG
0

Jag tycker den är helt underbar och katten ser ut som en av mina pojkar här hemma. Tycker dock det är lite synd att den är svartvit för det tycker jag gör bilden lite dysster. Tror färg skulle göra den mysig och glädjespridande.

IdaL
0

#2 Tack så mycket Glad Vill du se den i färg?

NaimaG
0

#3 Absolut. Jag vill gärna se den i färg.

SwedenZoo
0

Jag tycker bilder ser fin ut i svartvit, gillar också kattens blick.

Mycket snyggt!

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Mari
0

Ja jag håller med de ovanför, mycket vacker bild, spännande i svartvit. Jag hade nog velat se ännu mer luft ovanför katten men som sagt en väldigt vacker och rofull bild :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

IdaL
0

Tack så mycket alla.

#4 Tyvärr hade jag inte sparat pdf:en av den redigerade bilden Obestämd

Martin
0

Jag tycker bilden gör sig bra i s/v, det bidrar till lite "tankebild" tycker jag. Lite mer luft åt vänster och uppåt hade jag nog också velat se. Kanske gått ännu närmre kattens ansikte - fast då kanske benen inte kommit med och lite svårt att säga hur det hade blivit. Kanske inte helt bra det heller. Jag tycker bilden duger bra som den är, men som sagt - om något skulle ändras så lite mer luft vänster/uppåt så att katten har ett tankeutrymme.

mvh Martin

Sashhi
0

Den här bilden faller mig som smäcken i smak! Älskar bilder som ät lite gåtfulla och ma får tycka lite sin egen sak om bilden. Passar utmärkt i svartvitt! Bra att du tog mycket luft över katten och lite under tassarna, tyckte det blev precis rätt. En av de bästa bilderna jag sett på längre, keep up the good work!

Not your mom, not your milk.

IdaL
0

#8 Tack så mycket, ska tänka på det till nästa gång!

#9 Oj tack så mycket, det värmer!