Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 409 ggr
Patriszija
0

(L) Kritik - Humla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha lätt kritik på denna bilden :)!

Mari
0

Jag älskar humlor Skrattande

Vacker bild, bra färger och skärpa. Det jag tror du hade vunnit på är att gå ännu närmare och även ta bilden så man ser framdelen av humlan och inte bara bakdelen som nu även om den också är vacker Kyss
Du har fått till riktigt bra bakgrundsoskärpa.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Patriszija
0

Haha jag försökte, men dom är ju så himla snabba och jag är liiite rädd för att gå allt för nära haha :D!

Tack för kritiken iallafall!

Mari
0

#2 Dom är inge farliga, de är så mjuka och fluffiga så Kyss se bara till att du inte retar upp dem Tyst haha ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

majlar
0

Jättefina färger och skärpa och en fin rumpa på humlan. Glad

IceJossan
0

Håller med föregående talare! Dock hade jag gärna sett att bilden varit lite ljusare, och på så sätt lite livligare (enligt mig). Det är en mycket bra bild, men den känns liiiite dyster iom det dova ljuset. Det är så klart en smaksak, men jag föredrar ljusare bilder Tungan ute

Metinia
0

Jag håller med ovanstående. Hade varit kul om du gick ännu lite närmare, fast å andra sidan gillar jag bilden som den är också. Färgerna är bra, men lite ljusare och lite mer kontrast hade lyft bilden ännu lite till. Skärpan och skärpedjupet är riktigt fint. Har inte så mycket mer att anmärka på än att det är lite synd att man inte ser humlan framifrån, det hade gjort bilden bättre. (Btw så är kompositionen ett stort + till bilden).