(M) kritik smilla :)

Först och främst måste jag bara säga HERREGUD vilken söt liten valp! 
Första bilden är väldigt söt. Kompositionen är helt okej, kanske kunde arbetas lite mer med den för att få den mer intressant. Jag tycker det känns lite som om det ligger någon matt hinna över bilden, jag hade önskat lite mer kontraster.
Något jag också kan störa mig på är att den är överexponerad i det vita, men jag vet också att det är väldigt svårt att få till det när det är solsken och hunden är i olika färger
Den andra bilden tycker jag också är i ungefär samma stuk. Hade kanske önskat att du beskurit en liten bit längre "upp" på magen om du förstår hur jag menar.
Ett tips som jag kan ge dig när du fotograferar i solljus och hunden är tvåfärgad (och särskilt i vit färg) är att försöka fotografera i skugga, där når inte solen åt på samma sätt som den annars gör så minimerar du risken för att överexponera.
Du kan också tänka på att försöka komma ner i nivå med djuret. bild 2 är fotograferad liite från ovanperspektiv, jag tror den hade blivit intressantare om du hade kanske laggt ner kameran nästan enda ner i gräset.
I övrigt bra jobbat, fortsätt i den stilen! 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com