(L) Påsk-kaniner
Rolig idé! Första bilden gillar jag mest, synd att den blev så mörk. Andra bilden tycker jag också passar in fint, lite synd att örat är avklippt och inte med i bild. Rolig idé som sagt! Spinn gärna vidare och visa fler bilder i samma tema 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Idén är utmärkt och påminner mig om att jag själv har världens sötaste kanin här hemma som borde få agera fotomodell lite nu inför påsk, :).
Bilderna är tyvärr lite mörka och jag hade faktiskt önskat ännu lite mer färg. Kaninerna är otroligt söta på bilderna, men jag tycker att du är aningen för nära med kameran (kan också vara så att du borde förminska bilderna lite innan du lägger upp dem här, de blir så himla stora på min skärm att de inte riktigt får fram sina bästa sidor). Hade du backat lite så hade du fått med hela kaninerna och någon bakdel och något öra här och var hade kunna undgåtts att bli kapat.
Annars är du väldigt bra i djurens höjd och har bra vinkel. Framför allt har du en bra bildidé! Fortsätt jobba så kommer du få riktigt fina bilder! 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#4: Jag börjar med lite kritik på bilden:
Otroligt söt bild, sötaste (och bästa) motivet av alla bilderna tycker jag! Annars så är det samma sak som gäller angående ljus, m.m. som med de tidigare bilderna.
När du laddar upp bilderna nu laddar du troligtvis upp originalfilen, som är mycket stor. (Storleken på en bild mäts i pixlar (förkortas px), bildpunkter.) Det betyder att bilden automatiskt förminskas till att anpassas till skärmen hos åskådaren. Har man en liten skärm blir det inga problem, då blir bilden inte så stor. Men jag som har en rätt rejäl och stor skärm ser en bild som blir väldigt stor. Jag anser då att det blir lite svårt att få ett bra helhetsintryck av bilden då och skärpan försämras.
Men om du istället öppnar bilden i ett bildredigeringsprogram och förminskar bilden kommer inte bilden att anpassa sig efter skärmens storlek utan hålla en egen fast storlek. (Tror att det inom en inte allt för lång framtid kommer komma en artikel om hur man förminskar i olika program, om inte så kan du testa dig fram.)
Om du inte riktigt hänger med så kan du jämföra dina bilder med bilderna i det här inlägget och se att det är en ganska tydlig storleksskillnad mellan dem.
Att förminska sina bilder är självklart inget måste, men det kan göra det lättare för dem som ska ge kritik alt bara kolla på dina bilder, 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#4 Denna bild var nog den bästa! Riktigt rolig idé som sagt ! 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#4 Den här bilden är klart den bästa, enligt min mening! Tittut-bild med roligt tema och fina färger! Du skulle kunna ljusa upp bilden lite för att få en mer lättsam stämning i den, men annars tycker jag bilden är bra!
Mycket roligt tema, och just detta motiv med kaninen i ägget är kanonbra :D
#8: Nu är det helt perfekt, 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#9 Toppen ;D
♥
Väldigt fin bild #8!
#11 :D
♥
Älskar första :)