Tema: Din Avatar
Även om detta kan vara lite OT så tycker jag att det vore roligt att få se alla era avatarbilder i ett litet större format än det som syns här på iFokus.
För att göra detta lite roligare hade jag tänkt att man får berätta lite om själva bilden, vad den föreställer och hur den är fotograferad, eller om bilden är lånad från internet - varför?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har tyvärr ingen större bild på datorn men hoppas att denna duger. Bilden är även redigerad - ej orginal
Bilden är tagen när jag gick en KY-utbildning av en av våra lärare där, Mats Törngren, som gjorde ett litet projekt med alla elever i klassen.
Han fotade porträtt med eleven och på bilden skulle även ett intresse synas, därav man ser familjens hund Raffe (seasprite taste of raphael).
Bilderna visades sedan som en utställning på biblioteket i Bollnäs om jag minns rätt.
Varför jag använder denna bild är för att jag tycker den representerar mig väldigt bra, dock är detta första och troligen enda gången jag ställer mig framför kameran i ett mer "modell"liknande sammanhang - hu vad jag inte är bra på det 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Har inte min avaltar i stort format, men själva grundbilden utan texten ser ut såhär i stort format
Det är mina norska skogkatter.
Den vita - S*Florinellas Hvanilja Snölilja
Den Röd/Vita - S*Florinellas Ivus.
Det tog lite tid att få kissarna att sitta still på plattan, men med en galen sambo bakom mig som lockade så gick det, haha.
Detta är min Avatar.
Bilden föreställer en av mina kaniner Malva (Moens Angel of Silence) på ett bord.
Tanken var att jag skulle ta lite bilder på kaninerna med hösttema.
Valde bilden helt enkelt för att jag gillar färgerna och hur Malva står ut med sin vita päls och sina blåa ögon.
Denna har jag. Det är jag som har fotat den, dock är det en rätt gammal bild, men jag bara bara inte bytat :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Min nuvarande bild. Planerar dock att byta relativt snart.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag och Guffi, min "ta hand om häst" eller vad man ska kalla honom för :)
Puttar upp!
Har sett att det finns fler medlemmar med avatarer som jag är nyfiken på att få se i stort format :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#13 Välkommen! Vacker hund du har 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Golden Gift, Ett fullblod som var i det galoppstall som jag brukade vara i under ca 6 års tid

#14 Tack så mycket! Till båda sakerna. 
"You just have to belive…"

#16 Saluki är en av mina favoritraser. De är otroliga! Min gammla afghantik hade samma färg som din fina dam. Så vackert!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#24 Jag läser till jurist.
puttar upp, jag är nyfiken på fler avatarbilder!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag har bytt min Avatar. Sällan jag gör det men jag tyckte Prillan-bilden var lite höstig :)
Valde en myra…för det är vad jag heter, Myra.
Med Vänliga hälsningar

#30 Åh, tack! 
Med Vänliga hälsningar
Min Avatar är på mig och min älskade katt Starbucks.
Jag hade influensa när bilden togs och ligger på golvet och myser med kissen.
Har valt denna bild då den speglar mitt och Starbucks förhållande.
Hon är verkligen "mammig" och skall vara med mig överallt.
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Min Avatar visar mig inne hos elefanterna i Borås Djurpark. Det är min favorit elefant på bild, N´Youka. Så här ser orginalet ut 
Jag ger den här tråden en liten knuff uppåt då den passar väldigt bra in på temaveckorna, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se