(M) - Kanin utomhus
Vilken söt kanin!
Det känns som att bilderna är lite underexponerade, så lite uppljusning hade inte skadat. Behövs speciellt på första bilden så att man får fram lite mer utav kaninens ansikte. Att delar av kaninens ansikte är i skugga beror på att du har sidoljus i bilden, och det hade du kunnat förhindra genom att ändra vinkel och försöka få medljus istället - alltså att solen skiner rakt på motivet.
En annan sak jag lade märke till är vad jag tror är snöfläcken som ligger framför kaninen. Jag kom på mig själv med att sitta och titta på den och fundera på vad det var ett tag - och det är ju inte snön man ska titta på, det är ju kaninen!
Fina bilder i övrigt! Kaninen gör sig bra på bild, skärpan och färgerna ser bra ut.
#2 tack för bra kritik! :) Tycker själv att bilderna är lite mörka jag med, men tänkte att jag slänger upp dem oredigerade så får vi se ^^ Annars är de ju lätt att fixa och trixa lite med ;)
#3 Du får gärna visa slutresultatet sedan!
Vackra bilder båda två, speciellt första bilden. Lite tråkigt att de båda är väldigt mörka men gillar ändå ljuspunkterna som hamnar på kaninen genom busken (?).
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se