Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 406 ggr
minkaninester
0

[m] Kritik - Kaninunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha kritik på denna bilden.
Nikon D3000 18-55 mm.

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Mari
0

Bra att du gått ner i samma nivå som kaninen, det gör att man känner sig mer nära djuret på bilden.

Det jag tycker kunde förbättras är bakgrunden, handduken med alla dessa veck gillar jag men inte det där sarta strecken i vänster i bild alldeles bakom kaninen, hade det varit handduk även där hade det sett bättre ut.
Bilden känns också för mörk och grå. Jag gillar verkligen kaninens mörka morrhår som verkligen lyfts fram med hjälp av det vita.

Vackert :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

BrightGloria
0

Håller med Stirrup på det mesta. Fast jag tycker dock att bilden blir mer intressant, eller vad man nu ska säga, med vecken i filten. Kanske inte just där kaninen står, men bakgrunden är bra. Lite mer ljus i bilden så är den jättebra!
Supersöt kanin! :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

pennyz
0

Jättesöt kanin, bakgrunden är väll det enda jag irriterar mig på ..

Men det känns lite som att du skulle behöva dra upp kontrasten och "ljusa upp" den .. fast bara en aning .. ^^

lillaisa
0

Jag tycker om handduken i bakgrunden, som #2 säger så gör det bilden mer intressant. Det var dock lite jobbigt att det var både en vit handduk och en vit kanin, för de smälte nästan ihop känns det som. Annars gillar jag bilden skarpt!
Kaninen var verkligen otroligt söt!:)

/Isa