Hur ofta byter du avatarbild?
Ja, som rubriken lyder, hur ofta byter du bild? Och hur ofta tycker du att man borde byta bild?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag brukar inte byta särskilt ofta.. Först nu är första gången på flera månader, kanske ett halvår sen som jag bytt.
Hur ofta man vill byta bild beror väl på vad man själv tycker men jag tycker man bör ha samma ett tag i alla fall, det är lite förvirrande om någon byter bild t.ex. varannan dag eller varje vecka eller så. Men det gör man ju som man vill.
Inte så ofta här heller, men tyvärr bytte jag precis innan det skulle bli avatartävling.
Olle
Jag byter inte ofta alls, jag har nog bara bytt bild här på iFokus 2 eller 3 gånger under tiden jag varit medlem.
På andra sajter kan jag byta lite titt som tätt vart eftersom jag får en bra bild på mig själv eller något annat.
Jag tycker inte att man ska byta bild så ofta, helst att man håller sig till en och samma bild eller åtminstånde samma motiv så att de andra medlemmarna kan känna igen personen via avataren 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
För ofta, har inte hittat den bilden jag söker än vilket irriterar mig något.
Inte alls ofta…Fast nu har jag en som jag inte är nöjd med men jag fotar som en galning för att få bra bilder ;) Men sen lär jag väll inte byta på ett tag :P
Förut så hade jag en ganska bra bild den fick jag en eny bättre oche mm så fortsate de. sen blev jag väldigt tröt på min bild ibland så jag ville ha något nytt så ajg bytte kanske 1 ggr månaden. För att jag inte hittat den jag velat ha men nu har jag inte bytt på gäte länge är gäte nöjd med min nuvarande =)
Jag byter när jag lyckas få till en bra bild helt enkelt. =)
Eller när jag tycker att jag haft samma för länge. 
Jag brukar inte byta alls ofta. Har bytat en gång på över två år, ja… sen jag blev medlem på iFokus :P Byta ungefär lika "ofta" på andra sidor ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!