Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 573 ggr
selfrejection
0

(M) Kritik - Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fotade jag tre otroligt söta kattungar och deras mamma. Blev nöjd med bilderna, men dessa två skulle jag vilja ha lite kritik på.

Om ni vill se fler bilder så finns de i min portfolio på www.fridabennerman.se

(Passar bilderna tillsammans med de andra bilderna där?)

LisaF
0

Bild 1 : Första tanken var "perfekt bild" jag tyckte mig se katten vakta över de andra som låg i en boll ungefär. Men sen såg jag nåt rosa med tänder, o insåg att det var en till kattmun. Och sedan såg jag den andra kattens huvud också. Det blev lite rörigt alltså eftersom katt nr2 var suddig. Hade den katten också varit skarp hade man fått ögonen på båda katterna direkt och fått en helt annan bild av bilden.
MEN det här var ju bara vad jag såg, o inte säkert att andra tänkte på samma sätt Flört.

Bild nummer 2:  Underbar bild !! Så otroligt sött att kissen spanar på ljuset.  Som att katten spanar långt borta o ser någonting som betraktaren av bilden bara kan fantisera om.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

lillaisa
0

Håller med #2 om att första bilden var lite rörig, men annars var den fin, supergulliga ungar. Bild nr två var helt perfekt, tror inte att någonting skulle kunna göra den bättre. Loveit!:)

/Isa

majlar
0

Åh så sött. Gillar verkligen att du har fått med dom små sylvassa tänderna. Speciellt den som inte har några tänder fram. Inte ett dugg rörigt enligt mig.

selfrejection
0

Om ni har tittat i min portfolio på min hemsida, hur tycker ni att dessa två bilder passar in där?