Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 730 ggr
Tangotime
0

Elmia någon?

Nu är han anmäld! Jag ska ställa Ville på Elmia utställningen den 20 juni. Är det någon mer som ska dit och fota? Jag kommer fota när jag ställt honom och kan koppla av :-) Tänkte om det är någon annan som ska dit och fota/ställa ut så kanske vi kan fota varandra. Vore roligt att ha ett par fina bilder från hans första utställning.

Metinia
0

Vilket djur är "han"? ;)

Tangotime
0

#1 Oj då! Förlåt! Det är en stor tredagars hundutställning Skäms

Metinia
0

#2: Haha, gör inget, blev lite komiskt bara att du skrev massor och så kunde jag inte riktigt lista ut vilket djur det gällde, XD. Jag tvivlar nog på att jag kan ta mig dit, har för mig att det är rätt långt för mig till Elmia och jag har inte någon hund, så jag kommer ju inte direkt åka dit för att ställa ut, Flört. Men det finns säkert många andra som vill/ska åka dit, Skrattande

jennyliljedahl
0

Vart ligger det? :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

LisaF
0

#4 Jönköping Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Diizkmedel
0

Jag kanske kan komma =) Ligger det nära Mullsjö i jönköping? För min mammas kompis har ett shettis stuteri där, så jag kanske kan sova där då.

That that don't kill you can only make you stonger

Tangotime
0

#6 Ha ha, ja det ligger nära Mullsjö Skrattande Jag bor här… Om du sover hos Anne (om det var henne din mamma känner, finns inte så många att välja på här) så kan du åka med mig in om du vill.

Diizkmedel
0

#7 Precis =) Hon som äger ett Shettis stuteri =D Ja, fast jag mst så klart fråga mamma och Ann först :P

That that don't kill you can only make you stonger