Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etiketttävlingar
Läst 1152 ggr
ErikaAndersson
0

Fotoutmaningen #16

Det nya temat är -Vinnare- fri tolkning Glad

Vinnarens pris är att starta en ny tävling med tema och att välja vinnarna. Lycka till!

Du kan tolka det hur du vill, bara det är något djurrelaterat med i bilden. Tävlingen är aktuell i en vecka och avslutas den 18 maj kl: 00.00. (Ditt bidrag ska vara inlämnat före den 18 maj)

Tidigare teman:

#1 - Oväsen
#2 - Vatten
#3 - Lek
#4 - Smuts
#5 - Överlägsenhet
#6 - Färgrikt
#7 - Nyfikenhet
#8 - Äventyr
#9 - Kärlek
#10 - Förberedelser
#11 - Jullov
#12 Stilfullt
#13 Rörelse
#14 Vaknat på fel sida
#15 Du och Jag

Denna vecka ---> VINNARE

SÅ HÄR GÅR DET TILL FÖR DIG SOM TÄVLINGSLEDARE

* Du väljer ut ett tema för kommande veckas fotoutmaning gärna ett som kan tolkas på olika sätt
* Utmaningen pågår i en vecka så du måste ändra tiderna här.
* När tiden är slut har du 1-4 dagar på dig att presentera vinnarna och gärna en motivation till VARFÖR du valde just de vinnarna.
* Ettan blir den som får starta nästa veckas fotoutmaning.

REGLER!

* Du måste ha tagit bilden själv.
* Fotot MÅSTE ha en knytning till djurfoto dvs. djurrelaterat.
* Posta ett (1) foto/medlem som ni tycker representerar temat.
* Lägg gärna till information om var, när och hur.
* Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats, den som kommer på första plats väljer nytt tema och startar en ny omgång.
* Försök hålla tråden så fri som möjligt från onödiga kommentarer.
* Inga bilder får visas direkt i inlägget <-- NY REGEL

Lycka till allihop!

//Erika

Metinia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag deltar med den här bilden, :)

SwedenZoo
0

Hej! Förstår inte den nya reglen "inga bilder får visas direkt i inlägget"?

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

ErikaAndersson
0

#2 det bertyder att du inte får lägga in bilden så den visas här nedan som en stor bild.

Tindrans
0

Mitt bidrag

SwedenZoo
0

#3 Men det gör de ju ändå?

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

Letfors
0

Dena bilden är från en agility tävlig 1 maj offecel. Vicky(amrisen) kom hem med som 11 åring sin fösta pinne och klassvinst, samt en 4 plasering med 5 fel. Dom av våra hundar var inte häller dåligt på att plocka rosätter.

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

ErikaAndersson
0

#5 det menas att den inte får läggas in såhär:

Ronja06
0

#6:Hihi, sötaste lilla Viggo till höger också (A) ;)

Jaa.. Denna bild är fotad samma dag som "letfors" bild. Med min miniViggo efter en tävlingsdag.

Mvh Emelie Förlägen

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Nusse123
0

#9 #10 Det där är ju två bilder, men får väl bara bidra med en ändå? :O

Och som vi precis tagit upp får man inte visa bilderna i stort format…:)

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

IdaL
0

#9-10 du får välja ut en bild att delta med Glad Har även tagit bort "visa direkt i inlägget" då det står i tävlingsreglerna att det inte är tillåtet.

MyTwiggs
0

Ajajaj… sorry… Förvånad Då får vi ta bort andra bilden…

Men jag vet inte hur man lägger in bilder utan att de visas som stora bilder, dessurom visas ju de övriga bidragen i tråden som stora bilder i inlägget.

Nu blir jag lite trött på inlägg # 11 så ta gärna bort båda bilderna om ni vill.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

IdaL
0

#13 Ingen fara, vi gör alla fel! Glad

Om du kollar nedanför där du bläddrar efter bilder finns där en liten kryssruta där det står "Visa bild direkt i inlägget" den får inte vara ikryssad i den här tävlingen just för att det är bara iFokus + medlemmar som har den fördelen och vi vill att alla ska kunna delta under samma förutsättningar Glad

Vill du inte vara med längre? Obestämd Klart du får bidra med en bild! Du kanske missförstod/missa det i reglerna, det händer alla ju Flört

L8sson
0

mitt bidrag

Leia efter en utställning!

Nusse123
0

#13 Va? Vadå, vad tycker du att jag gjorde för fel då? Jag var helt trevlig, sa bara att vi hade tagit upp det precis. Jag la till och med till en smily för att det inte skulle se otrevligt ut, men tydligen hjälpte inte det…

Förlåt då Gråter

Mvh Maja

MyTwiggs
0

# 16 Det var väl det att du bara påpekade att JAG hade gjort fel och ingen annan. Alla bilderna är ju inlagda direkt i tråden. Jag tyckte att ditt inlägg kändes otrevligt. Du menade säkert inte så, men jag tolkade det så.

# 13 Jag förstår, men  jag kryssar aldrig i den rutan, mina bilder hamnar automatiskt direkt i inläggen. Jag vet inte varför. Det gör ju att jag inte kan delta i tävlingen och eftersom jag inte tycker att det var så viktigt, råkade bara kika in här och såg fotoutmaningen av en händelse, så kan ni ta bort mina bilder helt. Jag kan ändå inte lägga in dem rätt.

www.mytwiggs.com

Nusse123
0

#17 Men det var bara du som gjort fel…Ingen annan bild visas direkt i inlägget Förvånad Nej, jag menade ingent illa :) Inte alls…

Mvh Maja

texasmamma
0

Vinnaren i kampen om soffan

Raggedydoll
0

Excellente tog sin första seger i utställningen Skrattande Blev dock slagen i final Flört

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

HumlanochJuvel
0

Här är en bild på min lilla vinnare, Humlan. Humlan blev Årets bästa klippta långhår 1 2008 + 2009 i västra. (På bilden är det 2009 års rosett) Glad

MyTwiggs
0

# 18 Jag ser alla bilder direkt i inläggen

www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

#18 Jag också. Jag kan bara se bilderna stort i inlägget och kan inte lägga in dem små.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

IdaL
0

#22-23 Skulle ni vilja skicka en print screen till mig i PM? För det ska ju inte vara så egentligen.. Obestämd

MyTwiggs
0

Såhär ser det ut..

www.mytwiggs.com

Metinia
0

#25: Men hjälp, så ska det ju inte se ut, XD. Haha skit vilket problem vi har stött på…

Anfa
0

Kan det ha något att göra med vilket internet man har? Tungan ute

Metinia
0

#27: Antagligen inte vilket Internet man har (för det finns bara ett Internet och det är samma vi alla surfar på, XD) men kanske vilken webbläsare man har (jag gissar att det är det du menar, men tycker alltid det låter så roligt när folket antyder att det finns olika Internet så kan inte låta bli att skoja med dig, Flört).

Bra tanke, jag ska testa med mina andra webbläsare nu direkt och se hur det ser ut. Jag har Google Chrome (som jag oftast kör med), Mozilla Firefox och Internet Explorer (version 7 tror jag). Om någon annan har andra varianter så testa gärna med dem och så får vi lösa detta tillsammans, Glad

EDIT: Ingen skillnad alls på de olika webbläsarna jag har på min dator (har testat alla tre nu…)

Anfa
0

Haha oj då, är inte så haj på det här med teknik Oskyldig

Mari
0

Jag tror jag vet varför det blir sådär!

De som ser sådär har kryssat i på sina inställningar att alla bilder visas direkt i inlägget, både sina egna och andras. Så det går att få bort om man kikar in på sina inställningar.

MEN eftersom detta verkar vara ett "problem" för andra så får vi fundera hur vi ska göra med den nya regeln, känns ju hemskt att inte alla kan vara med och tävla längre…

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

majlar
0

Ha ha jag hann först

MyTwiggs
0

# 30 Min ruta på inställningarna är inte ikryssad.

www.mytwiggs.com

ErikaAndersson
0

puttputt Glad

Trollhassel
0

Såhär ser min också ut. Jag kan inte göra nåhgot åt den saken.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mari
0

#34 Vi noterar detta problem, jag ska ta upp det på suport iFokus och höra vad problemet kan vara.

Till nästa tävling så får vi se över reglerna lite mera.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

ErikaAndersson
0

Putt inga fler fina bidrag? Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer