(L) Kritik - Gråsparv
Gick ut på altanen för att njuta i vårsolen med en kopp kaffe när jag såg denna lilla krabat satt på hängrännan på yttertaket. Jag bor högst upp i ett hyreshus i en påbyggnad på det befintliga huset.
Bilden är tagen med Nikon D70 med 70-300mm glugg. Har visserligen beskurit bilden och gjort några små redigeringar i photoshop med nivåer och skärpa.
EXIF:
Brännvidd: 210mm
F-stopp: F/5
Exponeringstid: 1/1500
Skulle vilja ha kritik på denna bild.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Fin skärpa och fina färger. Kul att få se på så nära håll. Synd bara att inte hela stjärten är med. Annars inget att klaga på.
Tack.
Hade sjäv önskat fått med hela.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Som majlar skrivit så fina färger och fin skärpa, kul att du fått sådan närbild!
Jag hade önskat lite mer luft runt bilden så det inte känns så tajt. Att stjärten inte heller inte är med i sin helhet är också lite tråkigt men det är inte alltid så lätt att få med i farten
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mycket fin bild. Men det är väl en Pilfink?
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Gud vilken härlig bild! Underbar om men som många ovan sagt skulle det vara snyggare om stjärten hade varit med :)
Mvh Maia