TEMA: right place at the right time
#1: Gud vilken söt bild! :) Älskar cavalierer, har en själv, en tik. =)
hehe detta är ett ögonblick som jag aldrig fick med på bild ^^
Berit och hennes NosMin ^^ hehe hon gjorde den iblandbara. jag tog ett antal bilder och såg den på resultaten att jag fick med detta =) hon vrider nosen..
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
här är en bild på lucky när han jagar regn :) dock är han inte med oss längre, han har avslutat sitt tragiska liv som jag har skrivit ett inlägg om!
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Här kommer en bild där jag lyckades stå tillräckligt nära, hade bara mitt korta objektiv (vidvinkel) den dagen men här hade jag tur att komma tillräckligt nära ändå.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Här är en bild.
Balder som ser väldigt intelligent ut - inte.
I nästa ögonblick trillade Fia av bordet.
Detta hände 2 gånger!
Jag kom på en till bild som verkligen var ett lyckoklick eller vad man kan kalla det.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#15 -Haha, hunden ser ut att säga "Holy christ, vad kallt!!"
#15: Ja, antingen det, eller så ser han ett gigantiskt sjöodjur precis framför sig.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#17 Han kanske ser mitt sjömonster som är på väg rakt mot honom 

eeh…. minja har väärldens längsta hals xD
Jag har faktiskt ett. Valparna satt så här utan att jag arrangerat det. Jag skyndade mig att hämta kameran och fick det perfekta kortet på hela gänget. Förstår ni vilken tur man måste ha för att dom över huvudtaget ska sitta still. Sen att dom alla sitter fint på rad utan att man behöver göra något.
Det här är en jättegammal bild, men det här kallar jag tajming ;P
Min lilla tokgris.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Dålig kvalitét, men det är ju inte varje dag man får ett foto på en vaken gris som blundar. ;) Inte var det pga blixt, för den hade jag inte på då.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Bilden ser så rolig ut på Mormor "Bingen" och moster Pandora
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Tycker även att den här bilden är något otroligt vacker.
Grynets första kontakt med en liten valp och mamma Milla ligger stolt brevid hennes unge.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Det verkade som om Chili visste att Racy skulle tillbaka till uppfödaren den dagen, hon var extra snäll och vädligt deppig efteråt.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Vilken rolig tråd. Jag tror jag har några ja me.
**MVH Cerrolyn

Den här bilden är till största delen en turbild, så det är väl right place at the right time som gäller på den, :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
heheh min kompis ksulle ta kort på mig och min hund när vi lekte i löven, så tar hon kort på mej och i bakrunden hoppar leia upp för ett träd XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

#54 Åh, vilken fin bild!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#58 så där sitter min katt hela tiden! :D
#65 HAHAHAHAAH xD
#47 din bild är så himla rolig! Kan inte sluta skratta åt hunden!

#69 Gud vilken härlig bild!
Mvh Maia
#72 min katt brukar, ja tro de eller ej, sova så… har tyvärr ingen bild här. :P
Ja..nån finns väl..:P
Hästen som log var inte planerat.. (smile är ditredigerat ;) )
Denna var väl lite halv-planerad, men att fånga hoppet just då var lite speciellt :3
*wink wink* :P Det öppna ögat har jag tydligen redigerat av någon anledning..gammal bild..
Sen har jag haft ett med Crow (hästen) ståendes på ett framben mot en snygg bakgrund och med de andra tre benen spretandes upp/ut..:P tyvärr hittar jag det inte..
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Puttar upp den här tråden lite, kul tema tycker jag med många härliga bilder!
mvh Martin

Många har gett mig ett gott skratt….
Specielt #57 och #88 

Lejon på Borås Djurpark
Lite suddig, men jag gillar bilden ändå.
En trött guldhamster på utställning.
# 94 Nästan skräckinjagande 
Vilka härliga bilder..jag ska se vad jag kan gräva fram hemma ikväll..så fortsättning följer!
#97 HAHAHHA, ser trickad ut! Riktigt rolig bild

En av mina absoluta favoritbilder. Jag satt på ett kalhygge, på en stubbe, och Dunder sprang runtomkring mig, som han alltid gör, i full fart med näsan mot marken. Då och då brukar han söka kontakt, och så kom han springande i det höga gräset, ställde sig och stannade och poserade. Jag hade kameran redo och knäppte av. Detta är en av mina absoluta favoritbilder, jag är väldigt kritisk mot mina bilder generellt men den här älskar jag verkligen.

Får väl lägga in den här också *s*
Jag och min syster var i trädgården och fotade minigrisarna som vandrade runt. Då kommer katten Findus i FULL fart, ingen aning om varför - men hon verkligen flög genom trädgården. Som ni ser blev kvaliteten inget att hurra för men jag fick flera bilder på henne när hon sprang i alla fall och det är alltid något - vad fort det gick!