(M) olika
Vill ha kritik på dom här 3 bilderna:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
hamster
// Hanna
kanin
// Hanna

Åh den andra bilder var ju underbar! Jättefin kombination med det gulaktiga ljuset, det framhäver och kompleterar hamstern på ett jättebra sätt. Fin pose också och fokus där man vill ha det. Ska jag gnälla skulle det väl vara det ljusa bladet(?) framför hamstern som stör lite. Kanske något att redigera bort?
Den första bilden var också jättemysig. Passande pose och bakgrundens färger passar bra ihop med kattungen. Det jag skulle vilja se, personligen, är snäppet mer kontrast och kanske lite ljusare överlag. Jag skulle också rekommendera att angående kattungen till höger, försöka att antingen få med hela huvudet eller ta bort det helt - det ser lite olyckligt ut när vi ser ett kluvet huvud :)
Även på den tredje bilden tycker jag du fåt ttill ljuset riktigt fint. Det ser ut som det är taget under en härlig sommarkväll. Kanske att bilden kunde ljusas upp litegrann för att framhäva allt ännu mer. Jag skulle själv också försöka få bort lite av grenarna till vänster för att få lite mer harmoni och lugn i bilden.
Tack för kritiken!
// Hanna