Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 380 ggr
Maiae
0

(M) Kritik - kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några bilder för någon vecka sedan i det underbara vädret på min ena kanin, är själv rätt nöjd (:

Mvh Maia

Maiae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-

Mvh Maia

Galleytrotter
0

Vilka goa kaninbilder!
Eftersom du vill ha kritik ska jag gnälla lite om smågrejer ;)

På första bilden är kaninens ryggparti lite överexponerat, det har blivit nästande lysande vitt. Om man kunde mörka ner det lite skulle det gagna bilden. Även att mörka ner björkstammen i bakgrunden tror jag skulle vara till din fördel, så den inte stjäl någon oönskad uppmärksamhet.

Den andra bilden tycker jag var riktigt härlig, en mysig vårbild. Jag tror du skulle kunna beskära den lite till för att kanske få bort lite mer av jorden i förgrunden. Jag skulle också gärna ljusa upp kaninen lite mer för att få lite mer kontrast och för att få det vita i pälsen att lysa lite mer, det ger kaninen ett lite renare uttryck, eftersom pälsen är lite mörk nu ser den liksom lite smutsig ut.

Maiae
0

#2 Tack för kritiken, har inte redigerat dom något än så får väl ta och göra det någon gång (;

Mvh Maia

Mari
0

Mycket fina bilder, håller med #2 här. Andra bilden är min favorit, testa att göra den lite ljusare så tror jag att den blir kanon!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Maiae
0

#4 Tack så mycket :)

Mvh Maia