Veckans Fråga: Känner du att du har..
Känner du att du har konkurrenter när du är ute och fotograferar?
Varför?/Varför inte?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Nej, det tror jag inte. Mest för att jag aldrig tänkt på det sättet, tror jag! Men så har jag ju inte kommit så långt i min utveckling än, jag tänker på mig själv som en glad amatör som fortfarande lär sig fota med system, så då blir det kanske inte den tävlingskänslan. Det kommer kanske med tiden! :)
(Sen gör det väl sitt till att jag mest fotar i miljöer där jag är ensam *s*)
Nej, det tycker jag inte.
Eftersom jag fotar för mitt egna nöjes skull känner jag ingen direkt konkurrens.
Nej jag fotar i min egen lilla värld

Nej, säger samma som NinniH.
Mvh Maia
Ja jag känner ibland att jag har konkurrenter, speciellt på tävlingar jag fotar på och även ibland känner jag lite konkurrens om det bara är en till fotograf där jag är som är mer frammåt och tar plats. Inte för att jag är en sån men på något sätt känner jag mig hotad av personer som tar för sig mycket.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Nej, det tycker jag inte, eftersom jag inte fotograferar för att sälja bilder x) hade jag gjort de skulle man väl kanske tycka att man konkurrerade mellan de andra fotograferna xP Jag fotograferar bara för skoj skull :P
När jag fotar privat så känner jag inte att jag har konkurrenter, Men när jag jobbar för tidningen, så så ja visst har man konkurrenter, men det är inget jag tänker på. 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
he-he, nä så har jag faktiskt inte tänkt. Visst det finns mycket bättre fotografer än mig, men jag tycker att jag har en egen stil så på så vis känner jag mig ohotad;);)
Nej, har inte tänkt på det på det sättet. Nu när jag tänker efter så visst, självklart har jag konkurrenter när jag fotar på hästtävlingar och sådant, men å andra sidan är det ingenting jag bryr mig om. Fotar för min egen skull :)
Mvh Ida
www.krusfoto.se