Fotoutmaningen #17
Det nya temat är -SOMMARLOV- (med fri tolkning) Vinnarens pris är att starta en ny tävling med nytt tema och välja vinnaren. Samt äran!
Du kan tolka temat hur du vill, bara det är något djurrelaterat med i bilden. Tävlingen är aktuell i en vecka och avslutas den 12/6 kl: 00.00. (Ditt bidrag ska vara inlämnat före den 13 Juni)
Tidigare teman:
- Oväsen
- Vatten
- Lek
- Smuts
- Överlägsenhet
- Färgrikt
- Nyfikenhet
- Äventyr
- Kärlek
- Förberedelser
- Jullov
- Stilfullt
- Rörelse
- Vaknat på fel sida
- Du och jag
- Vinnare
TEMAT FÖR DENNA TÄVLING: Sommarlov!!
-----------------------------------------------------
SÅ HÄR GÅR DET TILL FÖR DIG SOM TÄVLINGSLEDARE * Du väljer ut ett tema för kommande veckas fotoutmaning gärna ett som kan tolkas på olika sätt * Utmaningen pågår i en vecka så du måste ändra tiderna här. * När tiden är slut har du 1-4 dagar på dig att presentera vinnarna och gärna en motivation till VARFÖR du valde just de vinnarna. * Ettan blir den som får starta nästa veckas fotoutmaning.
REGLER! *
- Du måste ha tagit bilden själv.
- Fotot MÅSTE ha en knytning till djurfoto dvs. djurrelaterat.
- Posta ett (1) foto/medlem som ni tycker representerar temat.
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats, den som kommer på första plats väljer nytt tema och startar en ny omgång.
- Försök hålla tråden så fri som möjligt från onödiga kommentarer
- Inga bilder får visas direkt i inlägget (NY REGEL)
Lycka till!! 
Mvh Emelie 

Härligt med sommarlov och gott om tid att vara med sina pälsklingar :)
Helt oplanerad bild, så mycket som väl inte är så bra om man ska titta på kompisition och allt sådant, men jag tycker om den ändå, kanske ännu mer för att den inte var planerad, då slipper man "studiokänslan". Det är min lillasyster tillsammans med russet Disa i sommarhagen en senvårkväll.
Mitt bidrag.
Bilden är tagen på sommarlovet förra året när jag var ute med hunden på promenad.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

KOM IGEN NU!! Bidrag tas emot fram till kl 00:00 i natt!
Mvh Emelie 

Är det lov så har man tid att vila sig ett tag, ett lååångt tag 
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
En sööt björnunge på Kolmården påväg att utforska världen en varm sommardag :)
Nu har anmälningstiden gått ut så nu låser jag tråden och så väntar vi med spänning på att en vinnare ska utses, :).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se