Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 877 ggr
IsabelleJ
0

(M) Kritik - Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder på min katt igår, tyckte dessa bilder passade bäst i svartvitt!
Vad tycks? :)

IsabelleJ
0

Den andra bilden!

WhoCares-01
0

jag hade gärna velat se hela katten på båda bilderna. nu tycker jag mest att de är trånga. men visst är dom snygga. men ska det vara svartvitt så är det ytterst sällan det är snyggt med färgade detaljer.

har du beskärt blderna i datorn eller har du tagit bilderna som de är? annars skulle jag gärna vilja se s/v versioner i orginalstorlek =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

WhoCares-01
0

glömde skriva att jag tycker du har fångat fantastiskt fina uttryck i kattens ögon =) det har jag själv aldrig lyckats med (!) LÄR MIG! =)

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

IsabelleJ
0

Tyvärr så är det såna dom blev när jag tog kort, han låg så dumt så jag kunde inte kolla riktigt genom sökaren, så jag bara tog kort lite här och var, och jag tyckte dessa blev bäst. Och det med färgdetaljer brukar jag inte heller tycka se så bra ut i de flesta fall, men jag ville göra något extra med den, och kom inte på nåt annat så jag testade, och jag tyckte det blev ganska bra!

Hihi, jaa, han är fin med sina ögon! Men jag gjorde bara så att jag distraherade honom med något en bit ovanför hans huvud, så han var ju nyfiken på vad det var. I detta fall knäppte jag lite med fingrarna och "prasslade" lite i gardinen :)

norrvinden
0

Jo ja gillar din bild jag själv tycker om att fota svart vitt när ja fotar djur dom blir mera levande då…

IsabelleJ
0

Tack.
Ja men eller hur! Nästan alla bilder jag har på speciellt den katten är svartvita. 
Här är en annan!