(M) Kritik: Sol vind och vatten
själv så tycker jag att färgerna är väldigt tråkiga, lite redigering skulle inte skada.
Även kanske lite tightare beskärning.
Men jag kan säga att bilden är bra i sig, dock lite överexponerad.
Men kaninen är söt! 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Ändrade rubriken så den följer våra riktlinjer för kritiktrådarna.
Bilden är vacker, håller med Moalinn om att färgerna är lite dassiga men jag tycker att det fungerar. Ljuset som strålar i kaninens päls tycker jag är bra, den ger liv i bilden.
Jag hade nog även beskärt bilden lite, nu ser man ute i vänstra hörnet något litet rött som drar ögonen till sig. För att få en ännu bättre bild så tror jag att du hade vunnit mycket på att fota ut mot vattnet så man ser mer vatten som bakgrund, det tror jag hade sett ännu bättre ut.
Gillar även hur kaninen ser nyfiken och glad ut på något sätt, ser ut som att han/hon trivs.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ska absolut testa att redigera den, nu är den ju totalt orörd. Oj inte sett det, tack Stirrup !
Älskar själv ljuset. Ska lägga in den nya bilden snart!
Denna redigering gillar jag bättre fast den kanske är lite för rödtonad? Kaninen känns lite för röd om man jämför med den första bilden
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Den röda färgen som också syns mellan trädkronorna älskar jag då det blir en "kvällsfeeling" (:
Gillar redigeringen, själv så tycker jag att det bara ser mysigt ut med den "röda" tonen i bilden och även solen som är bakom träden.
Men jag skulle beskärt bort kanten som är i vänstra nedre hörnet, mitt öga dras gärna dit.
Medarbetare på Djurfoto
Nr 7: Tack! :-)
Du menar de som är under bryggan?
precis 
Medarbetare på Djurfoto