(H) Kritik - Doris
Skulle vilja ha lite kritik på dessa foton på lillkatten. Själv är jag väldigt nöjd med dessa bilder, även om jag ser saker som kan förbättras.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Gillar båda dina bilder och din katt! :=) Bra jobbat :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bild 1: Fin bild men jag tycker att det skulle ha varit bättre om det benet som är nere i marken inte skulle ha varit med eller om det skulle ha varit som det andra benet. Men fin bild. :)
Bild 2: Jättefin bild. :)
Bild 3: Denna bild gillar jag bäst, för att denna bild har du lyckats till 100% tycker jag. 
Den första var helkul, katten ser ut som en boxare;)
#7 Haha, visst har hon bra teknik med framtassarna? Jag tvekar dock på att det är enligt reglerna att inte ha något ben kvar i marken under anfallet… 
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Åh vilka bra bilder du fått till :) ! Den första är sån ögonblicksblid med uttrycket hos katten! Bild nummer två är lugn och fin och den sista är galet fin. Katten ser lite nyfiken och drömmande ut. Bra jobbat :) !
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus