(H) Kritik: Papegoja porträtt
Vill nu ha mycket kritik på en bild jag tog under en familjedag på min skola, det var nämligen papegoja på besök, en utav kaninägarna som var där och tävlade med sin kanin i hoppning hade med sig denna söta krabat.
Jag vill ha ALL kritik, bra som dålig, jag tar till mig av allt som är nyttigt..allt för att bli bättre :)
(kan själv tycka att bilden är dåligt kapad)

Jättefin bild! Det ända jag skulle tycka var lite dåligt är väl natt den är något kapad men den är jätte-fin måste jag säga!:)
Var också och tävlade kanin i Berga och har också en del bilder på Jeppe som papegojan heter men ingen så här fin! :)
Mvh Maia
Tack öfr din kritik :) jag kan hålla med dig om att bilden är dåligt kapad, ska kapa bättre till nästa gång :)
Jaha vad roligt, jag var inte där och tävlade, utan jag jobbade där, jag går på berga så det var därför jag var där, så tog mig lite tid på mig att fota :3

heeelt underbar
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Skärpan är toppen, och färgerna är kanonsnygga!
får man fråga vad du hade för inställningar på kameran?
Tid, bländare?
Väldigt fin bild! Skärpan är där den skall vara, fin och ren bakgrund, och underbara färger. För att påpeka något… Så tycker jag nog att det blev lite över mycket luft över fågeln. Hade gärna sett fågeln placerad mer till höger och sedan mer bakgrund till vänster. Hmm… Blev kanske lite luddigt förklarat. (A) Kanonfin bild verkligen! Gillas!
Mvh Emelie