Kattbild redigerad i gimp
Jag håller på att - med mycket möda och stort besvär - lära mej redigera bilder i gimp.
Bifogar en bild på Jaqee som jag trixade med på förmiddagen. Jag har inte varit speciellt noggrann, jag var mest ute efter att testa vad som går att göra, olika effekter och hur man ska göra. Det är inte det lättaste utan baskunskaper 
Jag tycker i alla fall att det är början till en söt bild
, får jobba vidare och se vad det blir.

Ett helt kanon bild! pryder vilken vägg som helst, Riktigt fin!
Tack 
Jag tycker om den i sin enkelhet, så bara jag fixat den lite noggrannare så kommer jag att spara den och sen när jag nån dag lååångt i framtiden förhoppningsvis blivit bra på bildredigering så ska jag titta nostalgiskt på denhär 
Fin bild, redigeringen är också rätt ok. Just gimp har jag också provat på men är för mig ett väldigt krångligt program, tycker att du har lyckats bra!
Det jag skulle vilja ändra på i denna bild är att ta bort texturen du lagt över katten, hade den varit lite svagare och bara varit i bakgrunden så tror jag det blivit jättebra, alternativt över hela bilden. Det är även någon färgklick uppe i vänstra hörnet, ser ut som färgade pixlar.
Men som Uffe här ovan säger, jättevacker bild, den skulle jag lätt förstora upp, rama in och hänga på väggen 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#3 Tack för kritiken! Som jag sa så gjorde jag den som hastigast för att testa en del funktioner, och jag ha säkert en det fläckar och kanter kvar som bör putsas upp. Texturen var också ett test, jag håller på att försöka komma underfund med lager och lagermasker och ville se var saker och ting hamnar.
Jag ska jobba vidare på den ännu och försöka förbättra den.

Fin bild tycker jag, hade gärna haft en lika dan på min ragdoll tjej att sätta på väggen!
Hade varit roligt att se en före bild me
Ps. riktig snygging till katt med