Sveriges tokigaste hund!
Nu ska jag tigga röster! Är med i en tävling, (se rubriken)Man kan vinna en videokamera! Vore inte helt fel! Om någon av er är med röstar jag gärna tillbaka ;) Man kan rösta varje dag(A) Här är mitt bidrag!

Jag kan ge dig en röst, men ger du en i utbyte då? :D

Tack! Och ja, det handlar nog om vem som raggar flest röster… Jag tycker inte de bilder som just nu ligger i toppen visar så "tokiga" hundar om jag ska vara ärlig… Flera av de grejerna hundarna visar gör min hund jämnan, det är väl inget särskilt kan jag tycka *s*
(har röstat på dig!)
Röstar på era 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
#6 tack
inte så tokig kanske, men bilden är ganska tokigtyckte jag
Din film var jätterolig
lade upp en på min andra hund också, (nån som vet varför bilderna blir så pixliga?) här

MoaW, har röstat på dina, vill du lägga en röst på min också? :D Länkad högre upp!
Här är mitt bidrag http://zoonen.tokigastehund.se/bidrag/milla
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#10 tack så mycket, har redan röstat på din 

Har röstat på er! Laddade själv upp fyra bidrag, kunde inte välja :S Rösta gärna!
http://vovve.tokigastehund.se/bidrag/farinteuppdorren
http://vovve.tokigastehund.se/bidrag/silvaskakarloss
//Linnea
Välkommen att titta in på min blogg!

Har röstat på alla bidrag länkade här idag, hoppas ni kan tänka er ge Dunder en röst i utbyte! :D

Haha, genom att tjata på alla jag känner ;P

Ja, jag tycker inte det är rätt. Inte ska väl ett kramdjur vinna titeln "Sveriges tokigaste hund"…
Om du har facebook, skriv in din länk där varje dag och be folk rösta. Det har jag gjort och det fungerar bra, be dina vänner sprida länken vidare osv :)
De som ligger i topp röstfuskar utav bara attan..rösta, ta bort coockies rösta igen tror jag fungerar;)

Ursäkta Gips, jag som ligger 2:a tycker inte det är särskilt schysst av dig att påstå att jag fuskar. Jag har kämpat som en idiot för att få människor att hjälpa mig att rösta, det ligger massor av jobb bakom!
Tar tillbaka, det kanske inte funkar, jag trodde det för det gick att fuska i en liknande gammal tävling;);)

Det som funkar bäst är att tjata och gnata på släkt, vänner, bekanta och alla andra man lyckas haffa tag i :P

Röstat på dig Missel :)
#20 det funkar om man startar om datorn..
så jag har lagt ner den här tävlingen nu 
#28 fast om det går o rösta igen när man startar om datorn så borde det väl funka att ta bort cookies…
Hehe jag vart sur när jag upptäckte det, så då lade jag ner
Men det skulle väl va en jury som valde ett bidrag också? Man får väl hoppas på dom 
#29 Men hur gör man det då? (Haha, gud vad smart jag är som frågar O.o) Nä, jag vill inte fuska. Dåligt, för risken är väl att dom flesta gör det om det går. Blir lite arg. Kan det inte vara en ärlig tävling, Så alla har chansen. Även dom ärliga människorna ;) Jag som så gärna vill vinna den där videokameran -.-
Men som du säger hoppas på juryn!
#30 vet faktiskt inte
Håller med 
I explorer, gå in på; Verktyg, internetalternaiv, allmänt - så kan du ta bort cookies;)

Jag har i alla fall inte hållt på och startat om datorn och lekt med cookies och annat… så desperat är man väl inte :P Be andra att hjälpa dig istället, det är bättre i längden tror jag. Man kan ju inte sitta och rösta på sig själv 800 gånger…Om någon gjort det tycker jag nästan de ska ha tröstpris för att vara så extremt dedikerade haha
Det är ju tyvärr så att sådana här tävlingar är inte rättvisa. Det handlar om vem som kan ragga flest röster. Jag kan tycka att det skulle ha varit bättre om man bara kunde rösta en gång per person överhuvudtaget, inte en gång varje dag. Kunde också varit en bra idé att inte alls visa hur många röster en bild hade förrän tävlingen är över, svårt ha kapplöpning om det hela då.
En jury är bästa alternativet tycker jag;)

Någon som kommer in på sajten? Verkar ligga nere… det är ju sista dagen imorgon, hoppas det blir ordning på den innan dess D:
Är ni misstänksamma på om all röstning skett på rätt sätt så kontakta de ansvariga! De kan, bör kunna, se från vilket ip-nummer rösterna skett och är det då fler än en gång per dag så borde det bidraget diskas direkt. Om rätt ska vara rätt.
Och av denna anledning deltog inte jag, tigga röster är inte min grej så hade det bara varit juryn så :)

Sidan låg nere i morse men är uppe nu igen :D
Angående vad #38 skrev, jag gjorde en anmälan mot ett annat bidrag och det togs bort. Det var ett bidrag som fick över 1000 röster på en natt.
De kommer förresten ge ut ett pris till, till en vinnare som en jury utser. Så en vinnare röstar fram, en väljs av en eller flera "domare". Så bägge varianter finns med i tävlingen.
Ska bli spännande att se hur det går imorgon kväll när tävlingen avslutas!
Fast tävlingsresultatet dröjjer nog ett tag, kanske nästa helg får vi veta. Måste vara svårt att välja, det finns många kul och tokiga hundbilder.

Ja, det är sant. Ska bli kul att se vilket som väljs. Jag har suttit då och då och röstat på olika bidrag jag tycker om. Det finns många fina.
Den ena vinnaren vilken det nu var kanske fick pris, det bidde dock inget mer verkar det som, inte speciellt seriös tävling;)