Hittar inget att klaga på … superfin bild & superfint motiv! :-D Dock stör jag mig lite på den blåaktiga saken i den annars gröna bakrunden, haha.
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
Fina färger, fin skärpa, fin pose, fin komposition som känns ren och fräsch men ändå ger en "hemmakänsla". Ett fint foto och en ruskigt söt kanin! Det enda som avviker lite är väl just det där vitblå uppåt höger hörn. Skit på linsen kanske? Lätt hänt att man upptäcker sådant i efterhand, försök att slänga ett öga på linsen varje gång du ska använda kameran så att det inte kommer med något oönskat :)
Paulina
Tack för fin kritik :) Jag tror faktiskt de är ett "hål" i busken så att ljus sticker igenom ;)
Om man klickar på bilden och zoomar in den så se det inte riktigt ut så, utan mer som om man fotat genom en skitig ruta. Men det går säkert att fixa till nu i efterhand om man vill det :)
Paulina
Ja de är ju lätt att fixa till, tänkte inte ens på att d fanns där men om de vore skit på linsen skulle nog alla andra bilder jag tog samtidigt ha en likadan prick, som de inte har x)