Min fotosida :)
Jag har precis gjort en fotosida nu för att kunna marknadsföra mina bilder. Vill gärna ha lite kommentarer om bilderna och vill gärna veta vad ni får för intryck utav sidan. Skriv också gärna något trevligt i gästboken. :)
Länken kan ju också vara bra att ha: www.mariacarlsson.weebly.com
Åh så söt sida! :D Det enda jag stör mig på är att "start" sitter på höger istället för vänster sida :$
#1: Tack så mycket. :D
Jo, jag stör mig lite på det själv. Men det går inte att flytta på den eftersom jag använder mig utav Weebly. :(
Okei, kodar du inte själv då lr? :P Är också sugen på hemsida, :)
#3: Jo lite kan man koda själv. Men inte just det. Om du vill ha en hemsida rekommenderar jag Weebly faktiskt, för det är gratis och väldigt enkelt att fixa. :D
Himla fin hemsida och mysiga bilder! :D
#5: Tack så mycket! :)
Det är en överskådlig sida men rent användarmässigt skulle jag vilja göra lite ändringar. Vit text mot ljusgrå bakgrund är inte behagligt för ögonen att läsa.
Vidare skulle jag vilja ha info om dig och dina tjänster på länkarna till vänster, och sedan länkar osv till höger. Annars är risken att man börjar titta in länkarna, och går vidare och lämnar din sida.
Sen är det lätt att tryckfelsnisse är framme så det skadar inte att kolla texterna man lägger in i en ordbehandlare med rättstavning eller något liknande program så att man undviker felskrivningar/felstavningar, det ger ett bättre intryck om allt är i sin ordning.
mvh Martin
#7: Tack så mycket. Har faktiskt också tänkt på det där med den ljusa texten och ska ändra det. Vet dessvärre inte hur man byter plats på start och sådant. :(