Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 813 ggr
Letfors
0

(H) Kritik - Tessan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha lite kretiki på den här bilden. Den är tagen med Nikon D40 och Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2.

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

nello4ever
0

Fin bild dock lite dumt att lite av tungan hamnar bakom tassen;)

Letfors
0

PUTT…

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

[sheltietjej]
0

Synd att du kapat örat lite.

Gips
0

Den bilden var jättefin tycker jag, grattis!;););)

[Ebfotograf]
0

Bilden är bra i helheten men det är några småsaker som irriterar mig lite det är örat som är avkapat och tungan som är gömd av ena tassen. Annars så är det jätte bra färg och miljö.

flisan300
0

Den var vacker men en sak jag stör mig på är att hunden kollar bort…Jag skulle velat att den kollade på dej.

LisaF
0

Till skillnad från de andra tycker jag att bilden är suverän precis som den är!
Den ser inte uppställd ut utan jag tycker att det blev lite mer liv i den i och med att tungan hänger som den vill, hunden dyker upp bakom muren/trädet och tittar på något långt borta. Så den kan du va nöjd med tycker jag allt.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Ida94
0

Tycker att bilden är jättefin jag har inget negativt att säga om den. :)

Men en fråga har du funderat att hänga upp den? Så bra tycker jag att den är. :D

LisaF
0

Håller med Ida94 , den skulle vara jättefin på väggen.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Letfors
0

Tack så mycket för alla snälla komenarer :D Örat kunde jag ju inte hjläpa men tungan var ju hon skävl. Om att ha den på väggen har jag inte funderat på då jag har senvägar i hela mitt rum så tavlor. Har fundar på att göra en foto bok med dom bästa bildera från i år eller sätta upp små bildera på min ända raka vägga bakm datan :D

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se