(M) Kritik - Hästporträtt
Jag skulle vilja ha lite kritik på dessa två bilder. Vad tycker ni?
Här har jag redigerat bort lite staket. Denna häst var svår att fotografera, väldigt okoncentrerad, fören man släppte ut henne i hagen, då visade hon upp sig ordentligt!

Wow! Vilka vackra bilder och hästar!!!
Sista bilden strålar, verkligen veckart ljus på hästen! Riktiga snyggingar, vart kommer de ifrån, vem är dom efter, namn?
Hade vart roligt att ha så fina bilder på sin häst! Då hade dom åkt upp på väggen med detsamma
Den första bilden var super duper fin! :) Den andra var också väldigt fin, men skulle vilja ha med hela hästen eller vilja att hästen tittar in i kameran.
Men det var riktigt snygga bilder! :D
Jättefina bilder. Gillar den första, du har fin ögonkontakt med hästen. Den andra är också fin.

fina bilder, men jag tycker det blir lite för lite luft på första bilden, altså jag tyckerdu beskärt lite fel.
På andra bilden skulle jag också vilja ha med mera av hästen.
#2 Du kan läsa på mkhorses.com om dom.
Tack för kritiken.
#5 Andra bilder har jag inte beskurit något alls, utan hästen sprang runt runt så jag har inte riktigt tid att komponera bilden precis som jag vill ha den, därför är inte hela hästen med. Första bilden står ägaren bredvid så jag har beskitit bort henne. Hade nog gärna haft mer utrymma där också, men ville hellre ha ett rent porträtt på hästen.