Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 502 ggr
Kavitha
0

(H) Kritik - Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog en bild på min Ragdoll när jag lekte med honom. Allt jag har gjort är att jag beskurit bilden, tagit bort en störande detalj i övre högra hörnet och gjort om bilden till svartvit.

Klicka på bilden för att se den i sin helhet. Den lilla rutan visar tydligen bara en bråkdel av bilden av någon anledning.

Mari
0

Haha vilken härlig bild Skrattande

Jag har inte någon direkt kritik att komma med, det enda jag fick fundera över en stund var vad det var för något som stack ut från kattens tass och över en liten bit av ansiktet tills jag såg att det var en sån här "kattvippa" med fjäder.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Kavitha
0

Tackar, tackar, vad glad jag blir! Skrattande

Kavitha
0

Funderar på att göra en förstoring på den och sätta upp den på väggen här hemma.

Mari
0

#3 Det tycker jag att du ska göra :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Kavitha
0

Har en till bild som jag vill förstora upp, men är inte så lätt att hitta en ram till en panoramabild.

Mari
0

#5 Är du lite händig så är det inte så svårt att bygga en själv Glad Eller om man går till någon ramverkstad så brukar man komma fram till något skapligt pris

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Kavitha
0

Oj, ja jag är inte direkt händig när det gäller sån´t måste jag säga. Har bara hört efter på Gallerix och glaset dom rekomenderade var jättedyrt tyvärr.

Mari
0

#7 Man behöver inte ta det dyraste glaset, antar att de rekomenderar ett av de dyrare som säkert är uv behandlat så att bilden ej ska blekna lika snabbt.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Kavitha
0

Nej det e sant, men måste nog försöka spara ihop pengar i vilket fall som helst. Är heltidssjukskriven, så det blir inte så mycket pengar över till att framkalla bilder och köpa ramar.

lodjuret
0

Åhh, jag gillade verkligen din bild, väldigt fint fångat och väldigt söt katt…Glad

Anfa
0

Grymt häftig bild! =D

Kavitha
0

#10 & #11 - Tackar så jättemycket för de fina kommentarerna! Skrattande