(M) Kritik - Findus & Vilda
Vill ha kritik på dessa bilder när Findus & Vilda visar sin syskonkärlek :) <3

Ni kan ta bort inlägget, det går inte att lägga in bilder… :(
Kommer det upp felmeddelande när du försöker lägga in bilden?
Isåfall kan du testa att förminska bilderna för oftast är det bildstorleken som krånglar till det när det ej går att få upp bilderna här på ifokus
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tack för att du sa det :) Förminskade bilderna och det funkade jättebra! Ska nog förminska alla bilder jag tar framöver ;)

ingen kritik? :)

Inget alls?
#8 Lugn, det brukar ta flera dagar innan någon behagar sig att kommentera här inne tyvärr.
Jag har tyvärr itne tid att kommentera just nu men kommer göra det senare.
Ett tips är ju att du kommenterar andras bilder under tiden så kanske de blir motiverade att kommentera dina bilder.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Första bilden: Bra fångat! Dock är bilden inte så bra tycker jag då det mesta man ser är ena kattens rygg. Hade du gått näramre eller zoomat in så man bara såg kattenas ansikten så tror jag att det hade blivit bättre. Kanske även om du gått lite mer åt höger så man fått med ännu mer. Fast det är ju inte så lätt att tänka på och hinna med!
**
Andra bilden:** Nä ingen bra bild i mina ögon, skärpan saknas, katten som är närmast är överexponerad samt väldigt oskarp. Den andra kattens min är ioförsig väldigt oslagbar - han ser så otroligt nöjd ut. Testa att beskära så man bara ser honom så tror jag bilden blir mycket bättre.
Tredje bilden: Denna bild är bäst av dessa tre. Skärpan sitter väldigt bra. Dock har du kapat av ena örat samt har väldigt mycket suddig katt i förgrunden vilket iofs skapar ett djup i bilden.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tack så mycket för kritiken! 
Jag tycker det var riktiga myspysbilder. Söta katter

Tack :)