(L) The Kiss
Jag tycker att du redan har pekat ut vad som inte gör denna bild till en kanonbild.
Jag skulle nog också vilja se att barnets arm som sticker upp där i bakgrunden skulle vara borta. Då jag tycker bilden saknar kontakt, så skulle barnets armar kanske omfamna hunden eller kanske en försiktig klapp på huvudet? Barnet tycker jag även har en läskig blick, kanske de båda skulle blunda för att få in mer känsla?
Jag har alltid sedan jag varit liten hört att man ej ska stirra in i hundens ögon, därav jag tycker barnet har en läskig blick.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack så mycket. Barnet vill gärna pussa på nosen men hunden är inte lika glad i det 
Visst ska man inte stirra en hund i ögonen, men det är inte så lätt att fatta om man är 2 år…
**MVH Cerrolyn
Du har sagt vad som skulle göra det till en bättre bild men jag tycker bilden är jättefin och harmonisk.Och gullig.Inget fel att barnet tittar i hundens ögon,bara gulligt tycker jag ^^
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Vilken söt bild! Himlen i bakgrunden är visserligen för ljus, men det är ändå en bild som man blir glad av. 
Olle
Tack så mycket.
**MVH Cerrolyn
varför ska man inte stirra en hund i ögonen?:)
Det kan uppfatas som ett hot för hunden.
**MVH Cerrolyn
#7 Oj jag tittar alltid mina hundar i ögonen:O