(H) Kritik - Hästbilder
Ingen som kan kommentera? 
#0 Fin bildmed härlig sommarkänsla! Synd med ljuset, då den ena sidan har skugga och den andra väldigt ljus. Jag skulle också ha skippat grimman och staketet i bakrunden :)
(Måste skriva flera inlägg nu då jag måste klicka upp bilderna en och en ;) )
#1 Suger verkligen på att ge kritik ;)
Men jag gillar den här bilden jättemycket =D
#2 Även den här bilden gillar jag =D Men jag tycker att den är lite för mörk, och på ljusstrimlan på vänstersida tycker jag inte om :$
Men som sagt, suger på att ge kritik och jag tycker att de är jättefina =D
#0 - fint ljus och fina färger, gillar hur den blå grimman bryter. Bakgrunden är dock något rörig.
#1 - kan inte sätta fingret på vad men jag bara gillar den här helt enkelt. Dock är den lite mörk och du skulle kunna ta bort lite upptill, så att man inte ser något alls av öronen. Jag skulle även klona bort stolparna.
MEN - copyrighttexten förstör hela bilden :-( - så även på #2 som i sig är en trevlig bild men inget särskilt
Håller med FotoAlle, copyrighttexten tar alldeles mycket mycket uppmärksamhet! Om man prompt ska ha något på sin bild som gör det svårare att använda den utan tillstånd ska det vara diskret - det är ju bilden som ska dra till sig mest uppmärksamhet, inte copyrighttexten.