Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettfotografera-djur
Läst 412 ggr
MoaW
0

vitbalans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja har bråkat me vitbalansen på den här bilden och blir tokig, åt vilket håll drar den?

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

MoaW
0

den är typ gul och blå samtidigt, jag vet inte hur jag ska göra och tror att ja glott så mycket att ja blivit färgblind ^^

uffelarsen
0

För mig ser den helt ok ut , lite överexponerad kanske, en superfin vovve är det i allafallGlad

selfrejection
0

Jag tycker också det ser okej ut, men om du känner dig missnöjd, prova att göra den svartvit :)

Mimmi
0

Tycker att det drar lite för mycket åt cyan-hållet i högdagarna.

Mari
0

Jag tycker också att det ser ut att vara för mycket blått/cyan, testa att dra ner det ett litet steg så kanske det ser bättre ut?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

MoaW
0

Tack så mycket för hjälpen!!

#2 Tack xD Ja den blev lite överexponerad, jag fixade lite i levels först och sen ändrade jag vitbalansen och då blev den ljusare. Då orkade jag inte göra om allt… Men jag ska göra det nu, se om det blir bättre!

#4-5 tack det blev bättre på en gång! Skrattande Hihi jag hade stirrat mig blind på den där bilden Flört Ska prova ändra oginalet också för o se om ja kan få till den lite bättre

MoaW
0

nu har ja pillat lite till, inte så stor skillnad men nu har ja den i orginal storlek.

nån som vill se det hemska orginalet? Flört