Kommer det gå..
.. att redigera den här bilden?
Den har ju inte många rätt, över och underexponerad osv.. Men jag gillar färgerna och hundens blick, även om jag ska försöka förstora upp pupillerna. Jag vill klara av att redigera bilden själv, men skulle behöva lite tips och råd. Ska jag mörka ner den vänstra och ljusa upp den högra, eller är det kört att få bilden bra? Nu handlar väl bildredigering om kreativitet men jag har verkligen kört fast. 
Konstigt, tycker att det var en mer gulaktigare ton i PS :S Men i alla fall, va tror ni?
Det man kan prova är ju att markera den vita pälsen, lägga på ludd på markeringen och mörka ner den, men det går kanske inte, beror nog en del på vad du använt för kamerahus och dess dynamiska omfång och du måste tagit den i raw, är orginalet i jpeg går det inte. Personligen gillar jag inte blicken/uttrycket så jag hade tagit om den men det är min personliga åsikt, uttrycken blir ju bra ibland och ibland inte..
Tack för bra svar! :)
Mitt råd till dig är att kika in på bildredigering iFokus, dom borde kunna hjälpa dig med det! 
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
#2 Vore bra att veta vad du inte gillar? Inte otrevligt menat nu, utan mer vad jag ska tänka på 
tror inte du kan få bort allt. Har lekt lite och fått ut 2 förslag. Är inte van att öra bilderna mörkare utan tvärsom :P