När fotade du senast?
Som rubriken lyder: När fotade du senast? Och vad fotade du då? Släng gärna in något bildexempel!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag fotade senast förra helgen, var med en kompis ute på Marsstand. Blev inte mycket djur då. Innan dess så var den en dressyrtävling på Råda Ridklubb helgen innan. Slänger in en bild ifrån den.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Fick en liten "chock" nu när jag kollade, senaste gången jag fotade var faktiskt i måndags, nästan hela veckan utan foton ju.
Jag fotade mina hundar när dom var ute och busade, på bilden Pippi. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#2: Hallå?!? En vecka är väl inte mycket? Fast å andra sidan så är det ju synd att låta kameran vila så länge, det är ju så roligt att fota
. Fin bild förresten.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

#3 Haha, näe, inte så länge kanske
Men kändes som det helt plötsligt då jag typ fotade hundarna varje dag förra helgen. Haha
Tack desamma, din bild var också fin. 
Ha en bra dag!

i måndags, fotade min valp
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

#5 Häftigt! 
#7 Guuh så söt! 
Ha en bra dag!
En timme sen kanske ;) dock inget seriöst! jag lekt mest med kameran i brist på annat att göra!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Jag fotade senaste i tordags under City festivalen som pågår just nu här i Västerås. Vart dock inga djur fotade utan fotade under Rix FM festivalen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Jag fotade senast idag och bilderna ligger tyvärr kvar på kameran (;
(Jag har faktiskt inte ens plats på datorn nog för att kunna sätta logga på bilderna. Har dem i minneskort xD)
#8 hihi tack 
Fotade senast idag
valpen igen

#12 Tack, Han är en blandras, mycket riktigt Shi tzu men även Coton de tueler. ;) din vovve var också grymt sööt :D
#12, Aha ^^ Supersöt, som sagt. Och tack!
Igår på en hästutställning (welshponny).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
För en stund sedan, när kaninerna fick lite fruktsallad.
#23 Måste bara säga, guud så vacker häst och bilden var ju jättesnygg 
#26 sööt ;D
Fotade senast idag, valpen igen
Han växer ju så snabbt så man måste fånga det på bild! xD
Nu drar jag upp den här tråden igen.
Jag fotade senast i söndags och då fotade jag lite på en kompis som red. Dock blev bilderna typ crap allihop, ;). Men det gör inget, vi hade roligt (blev lite bilder på mig också när jag rider, men de blev inte heller särskilt bra).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag fotade de två greyhoundsen som jag tillfälligt bor med, och min vovve, igår.
Fick inte riktigt till ljuset dock, det blev antingen under- eller överexponerat.

Det var ett tag sen jag fotade nu, senast var precis innan jag skulle åka till veterinären med en av mina kaniner.. En sista bild innan han fick somna in..<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Det var länge sedan jag fotade djur nu, 23/12-09 är denna bild ifrån, jag har på senaste tiden bara fotat typ modellbilder på människor ;)
Iofs så har jag fotat studiobilder på en katt men de bilderna har jag ej här så de kan jag inte visa upp.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Haha bilden jag laddade upp var ju suddig
Jag som tyckte jag valde den som inte var de, aja 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag fotograferade senast igår, i skolans fotostudio. Vi hade Öppet Hus för de som ska välja gymnasium och jag skulle demonstrera lite hur det kan gå till.
Kanske slänger upp en bild ikväll när jag har fått in dem i datorn. 
Jag fotade den här kissen imorse. Inte världens bästa bild, men jag tyckte den var rätt rolig.
Vem behöver lampor???

Ca 30 min sen, rådjur. Tyvärr blev bilden inte så bra men ni får se ändå
Idag ca 13.00 - Min hund som är ny badad, har tyvär inte lagt in bilderna i datorn ännu.

Igår fotade jag hunden Zicko med min kusin. Vi försökte ta lite rörelsebilder på honom i snön med hans favoritboll :)
Tyvärr är bilderna inte inlagda ännu.
#29oj, tog fel bild:S hehe, lite suddig (A)
#29oj, tog fel bild:S hehe, lite suddig (A)

Fotade igår, men jag glömde sladden hemma så jag har inte kunnat flytta över bilderna än ^^'

Fotade senast idag vid 15 tiden då valpen här hemma precis ätit och såg så oemotståndlig ut att man var tvungen att fota honom.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

#58 Oh, fobi, fobi fobi :S Hur vågar du ha en sån hemma ;P ?
Vi har inte bara en, vi har tio stycken! =) Inte mitt påhitt, utan sambons, men jag har inget emot dem.
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se

#60 Hade aldrig vågat sova, tänk om de lyckas ta sig ut? ;P
De har lyckats ta sig ut, i alla fall en av dem. Men hon är den lugnaste, så det var lugnt.
Men nu låser vi ordentligt. Sen har jag bestämt sagt inga terrarier i sovrummet, så den skulle behöva vandra en bit för att ta sig till sovrummet 
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se

#63 Haha, men endå ;)
Idag åt turistbyrån här hemma hos mig:P
Tog några enstaka bilder idag på en fågel. Men jag testade bara i princip, så jag slängde dem (blev bara 14 st)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#68, Vilken bra bild. Svarta hunden i bakgrunden ser verkligen ut att grymt attackera den lilla osyldiga längst fram 

#70 Vilken snygging. Vad är det för sort. Har aldrig sett en rosa orm. Jättefin

#71Tack! Det är en röd regnbågsboa. Väldigt vackra ormar! De glänser i regnbågens färger. (syns lite på ormens huvud).
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#74 Wow, vilken snygg häst! 

#68 Haha det ser ut som om en rar liten vovve har fått en stor demon efter sig! 

Den 23/2 lyckades jag äntligen plocka med mig kameran och fota när en kompis red i snön :)
#77: Haha, jag tänkte precis samma sak när jag såg bilden för första gången då jag lagt in den på datorn. ;D Det lustiga är ju att Lenny (den mörka hunden i bakgrunden) är snäll som ett lamm. Medan Viggo (lilla vovven framför) vanligtvis är den som man inte ska bråka med. Han tror han är stor som ett hus ibland nämligen. 
Mvh Emelie 
Senaste var inte nåt direkt bra foto. Det var ett webcam-foto på ena marsvinet

Jag fotade igår på Kolmården!
Skulle fotat min kanins "kille" idag när jag åkte och parade henne, men självklart glömmer jag kameran hemma(a)
Sist var på Universeum:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Det senaste som fotograferades var massa bilder på helgens hamsterutställning.

Fotade min kanin idag,inte lagt in några bilder än :P
Jag fotade lite hästar idag, passa på att få med den sista snön. Har dock inte lagt in bilderna i datorn än, så det blir inga exempelbilder nu.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Försökte ta lite bilder på en hund idag. Inget vidare eftersom det är så djup snö 
#95 Gud så SÖT!
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
#96 Tack :) Den ska jag ha sen =) Finns 3 syskon till som jag fotade… :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fotade mina kaniner för några dagar sen :)
En av bilderna.

Idag ;)
Försökte lägga in bilder men det gick inte -.-' så det blir nog ikväll :P
Alldeles nyss på mina kaniner.
Har inte hunnit ladda in bilderna än:)
Nån dag sen. Fotade när en kompis och jag hoppade med kaninerna, dock var det rätt mörkt då så ljuset och så blev inte det bästa, menmen ^^..
Här kommer en bild :)
Eller föresten fotade jag ju idag, när min syster stod utaför vårt hus med hästen.. Här kommer en bild..:P

#104 Vad har hästen i munnen? Ser ut som en peruk :o

#105 Hahaha :D en peruk XD ja tycker det liknar en mustach :D
#105#106 Hahaha! Han har mustach ja :P

#107 Tinker? De kan ha coola mustacher. Min mamma har två stycken (tinkrar alltså, inte mustacher). Haha
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#108 Jag vet inte riktigt vad han har i sig, han är kosning av nått slag, men min syster vet säkert :p
Helt klart dags att lyfta fram den här tråden igen!
Jag fotade senast igår, då fotade jag dock inte djur - utan skor faktiskt. Haha, jag bara älskar den underbara, förvånade och frågande känslan som jag kan se hos alla som ser mig fota. Igår gick en man förbi mig när jag fotade mina skor, som jag hade satt upp i ett träd. Jag bara älskar den blicken han gav mig, "är du lite konstig, eller?"-blicken! Hihi!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

ta bort detta inlägg bara ^^