Djurfoton
Hejsan!
Förlåt att jag tar upp detta, men för er som säger nej, ge gärna kritik eller bara strunta i tråden. :)
Jag undrar om någon snäll kan låna ut djurbilder på katter, hundar, hästar eller kaniner? Jag tänkte ha dem på Stallet.se, där jag ska börja bedriva någon sorts uppfödning. :) Jag skriver en 'vattenstämpel' mitt på, och små stämplar runt om, där det står Copyright Fotografens Namn på. :) Tack för att ni läste!
Kom ihåg att ge kritik. ;)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen

Jag förstår inte riktigt vad du menar, vad är det för typ av uppfödning du tänker bedriva? Jag känner inte igen sajten.
Mvh, Agilis
Jag tänker bedriva någon husdjursuppfödning. :) Man skapar ett djur, sätter in en bild, stället ut det i utställningen osv, och säljer. :) Och jag själv har inga husdjur att fota. :/
- Emmy,

Jahaa, det är som ett spel? =)
Det brukar ju finnas sajter med bilder som man får använda fritt. Jag kan inga på rak arm, men det finns säkert andra här som kan tipsa dig. Det är ju också ett alternativ tänker jag =)
Mvh, Agilis
Nja, kanske inte riktigt som ett spel. :P Men iallafall.
Tillståndsbilder? nej tack, det är det för mycket av på stallet.se :) Alla använder samma.
- Emmy,
Jag har en hemsida där jag försöker samla ihop bilder från uppfödare etc, som vill bidra med lite bilder.
Har bara sett ett fåtal av dessa bilder på stallet (dock desto mer av ex mer utav andra av mina bilder utan märkning, dvs tagna utan tillåtelse).
Hemsidan är uppe i strax över 300 bilder.
Så därifrån får man 'låna'? :)
- Emmy,
#6: Jajemen. =)
Bilderna är märkta och klara, så det är bara att låna på.
Tack! :) Vill du att jag ska tipsa om den på Stallet.se? Är det okej för andra att sälja den vidare på Stallet.se tycker du? Det är folk som frågar mig det angående andra djursidor.
- Emmy,
#8: Så länge märkningen är kvar på bilderna, så struntar jag fullständigt i om bilder säljs vidare på stallet.se eller inte. ^^
Huvudsyftet med hemsidan är att fler och fler ska använda dessa tillåtna bilder, istället för att ta bilder de egentligen inte får.
Så tipsa på du. =)
Jag ska nog göra en hemsida med tillståndsbilder jag med. :) Både de som jag kan fotografera, och från uppfödare med tillstånd. :) Vill öka chanserna att få bort bildstölden.
- Emmy,
…
- Emmy,